دیگر هیچ دلیل متقنی برای فیلتر تلگرام وجود ندارد!

آیا کسی که از جیغ زدن تا پاکت فلان سخنران اظهار نظر می کند و خودش را همه چی دان و همه فن حریف تصور می کند، نمی داند که برخی صحبت ها در اجتماع بار روانی زیادی را به دنبال دارد؟

دیگر هیچ دلیل متقنی برای فیلتر تلگرام وجود ندارد!

به گزارش ۸دی: می گوید دیگر هیچ دلیلی متقنی برای فیلتر بودن تلگرام وجود ندارد، درست زمانی که دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی روزی که ایشان و امثالهم در خواب ناز بودند و حقوقی نجومی میگرفتند” نیما زم ” را آن هم خارج از مرزها شکار کردند.

شکاری که هنوز چند روز بیشتر از آن نگذشته و آنقدر مهم است که تمام دنیا را حیرت زده نماید و هر کسی به هر طریقی نظری دهد. دوست خوشحال باشد و دشمن چه داخلی و چه خارجی اش سعی کند به نحوی اظهار نظر نماید که این پیروزی اطلاعاتی جمهوری اسلامی را به حاشیه ببرد یا کم رنگ نماید.

مثلا یکی در داخل دوباره حرف از پروژه نخ نمای ” رفراندم ” را کلید می زند و آن یکی هم یک دفعه یادش می آید که ااب خزر به سمنان برود یا نرود. آن یکی اما خودش را خیلی باهوش تر از همه می داند، می داند کجا را نشانه بگیرد که برای نظام اول هزینه بتراشد و ثانیا کام شیرین مردم را با بر هم زدن جو روانی آنان تلخ کند و خود را سوپر من و بتمن معرفی کند تا این بار از نردبان تلگرام استفاده کند و بر پشت اسب قدرت سوار شود که خود بخوابد و حقوق بگیرد و آن وسط برادر زن و خواهر زاده و…. به نوایی برسند.

فیلتر بودن و یا رفع فیلتر مطمعنا حرف های زیادی دارد که در فرصت های آینده یقینا به طور مفصل به آن پرداخته میشود اما اینجا منظور موج سواری عده ای که انگار چشم ندارند قدرت نمایی نظام را ببیند و پیروزی های نظام و مردم خوشحالشان نمی کنند. مثلا حوادث سال ۸۸، مردم کشورمان با حضور گسترده پای صندوق های رای قدرت نرم جمهوری اسلامی را به دنیا مخابره کردند اینان اما آنگونه آشوب و بلوا درست کردند که شهد شیرین پیروزی به کام مردم و دوستاران انقلاب تلخ شد.

یا همین چندی پیش که بشار اسد بعد از ریشه کن شدن داعش برای تشکر خدمت رهبر معظم انقلاب در تهران رسید همین آقایان ساز استعفا را کوک کردند تا این دستاورد مهم منطقه و جهانی هم کمتر به چشم نیاید و…

آیا کسی که از جیغ زدن تا پاکت فلان سخنران اظهار نظر می کند و خودش را همه چی دان و همه فن حریف تصور می کند، نمی داند که برخی صحبت ها در اجتماع بار روانی زیادی را به دنبال دارد؟

آیا کسی که پوست، استخوانش و سلول به سلول وجودش به یمن وجود و برکت انقلاب اسلامی است نباید بهفمد و بداند که نباید با مطرح کردن عنواینی به تشویش اذهان مردم بپردازد؟

اما به نظر می رسد واقعیت آن باشد که افرادی در بدنه نظام هستند که به جای کمک به اعتلای نظام و انقلاب به دشمنان قسم خورده گرا و پالس می دهند اینا اگر دانسته این کار را می کنند که باید با شدیدترین وجه ممکن با آن ها برخورد شود و اگر نخواسته هم آب به اسیاب دشمن می ریزند که باید هدایت و البته توجیه شوند.

“زم ” عروسک و ابزار دست سرویس های جاسوسی بود و اما برخی ها اگر ابزار دست جای نباشند انگار مادرزاد نانشان در “شیرین زدن ” است .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه