جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان:

انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به نقطه امنی رسیده است/ در هیچ مقطعی حق نداریم جلوتر یا عقب تر از رهبر حرکت کنیم

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه رشت با تاکید بر اینکه اعتماد به دشمن حماقت است افزود: اکنون انقلاب و نظام به برکت خون شهدا، توان داخلی، اندیشه، فهم و بصیرت مردم به نقطه امنی رسید.

انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به نقطه امنی رسیده است/ در هیچ مقطعی حق نداریم جلوتر یا عقب تر از رهبر حرکت کنیم

به گزارش خبرنگار هشت دی سرهنگ پاسدار علی توشه جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در پیش خطبه نماز جمعه این هفته در مصلی رشت با بیان اینکه خانواده های شهدا و جانبازان چیزی را جز زیبایی در دفاع مقدس ندیده اند اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم این انقلاب را به دستان پرتوان صاحب واقعی اش امام زمان(عج) برسانیم.

وی با اشاره به حمله دشمنی تا دندان مسلح به مردمی با دستان خالی افزود: از ۴فرودگاه عراق ۱۹۲ پرنده و جنگنده عراقی ۱۹شهر و کشور ما را در ساعات آغازین جنگ نابود می کند و از زمین با تقسیم مرز مشترک با عراق به سه منطقه شمالی، میانی و جنوبی از جنوبی ترین مرز مشترک با سه سپاه اول دوم و سوم و چندین لشکر در مناطق مشترک و ۲۵۰هزار نیروی رزمنده، جنگی و آماده، تهاجم گسترده ای را علیه نظام نوپای اسلامی ایجاد کردند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قصد داشتند سه روزه خرمشهر را فتح کنند و یک هفته ای به تهران برسند گفت: در مرحله اول برای فتح خرمشهر با تمام‌ توان خود جنگیدند ولی ۳۴روز پشت دیوار های خرمشهر متوقف می شوند.

توشه دفاع مقدس را به دو مقطع تقسیم کرد و گفت: از ابتدای جنگ تا پایان برکناری ریاست جمهوری وقت آن زمان، مقطع اول و از بعد برکناری رئیس جمهور تا سال دوم دفاع مقدس و زمان آزاد سازی خرمشهر تا پایان جنگ را مقطع دوم نامید.

وی با بیان اینکه سال اول جنگ به جهت عدم آگاهی، عدم تکیه به توان داخلی، امید به دیگران و عدم شناخت کافی از امکانات دشمن با اشتباهات مواجه شدیم بیان کرد: در مقطعی که هیچ کمکی نداشتیم با اشتباه محاسباتی و اعتماد به دشمن زمین و زمان را به دشمن دادیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید به اینکه پس از ۳۰سال یکبار دیگر به دشمن اعتماد کردیم و پیشرفت انقلاب اسلامی را به مدت قریب ۷سال به تعویق انداختیم افزود: امروز حسین زمان ما غیر از امام خامنه ای نیست و ما حق نداریم در هیچ مقطعی از او جلوتر یا عقب تر حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در سال دوم دفاع مقدس با اعتماد به رزمندگان خود موفق تر عمل کردیم و تعدای اسیر از دشمن گرفتیم گفت: ۳۴کشور در مقابل یک کشور و نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتند اما ما پیروز شدیم.

توشه با اشاره به اینکه در پدیده هایی مثل جنایت عاشورا و دفاع مقدس باید به تحلیل چرایی این پدیده ها و تطبیق زمان گذشته به اکنون بپردازیم ابراز کرد: انقلاب اسلامی امتداد حرکت عاشورا است و اگر تطبیق دهی نکنیم شمر زمانه شناخته نمی شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مردم گیلان در دفاع مقدس با بیان اینکه شما با جان و مال خود جهاد کردید خاطر نشان کرد: بیشترین آمار شهدای گیلان با تناسب به جمعیت مربوط به شهدای روحانیون و طلاب است.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد به دشمن حماقت است افزود: اکنون انقلاب و نظام به برکت خون شهدا، توان داخلی، اندیشه، فهم و بصیرت مردم به نقطه امنی رسید.

توشه با اشاره به نابودی پهپاد دشمن گفت: دشمن
ماه ها تلاش کرد که در دریا با یک درگیری ساختگی با سپاه و ایجاد حمله گسترده چهره ایران اسلامی را خراب کند اما به برکت خون شهدا و عنایت الهی درگیری در آسمان رخ داد و جمهوری اسلامی بعد از آن اتفاق بزرگتر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه