نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

شفافیت آراء نمایندگان حق و مطالبه مردم است/ زیر سؤال بردن مجلس درست نیست

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه شفافیت آراء نمایندگان حق و مطالبه مردم است، گفت: کسی که مسئول می شود با انتخاب و رأی مردم به این مسئولیت رسیده است و ابعاد زندگیش باید شفاف شود.

شفافیت آراء نمایندگان حق و مطالبه مردم است/ زیر سؤال بردن مجلس درست نیست

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی با تأکید براینکه شفافیت آرا در دنیا یک مطالبه عمومی است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس نماینده مردم هستند و رأی و دیدگاه سیاسی و اجتماعی شان در حوزه های مختلف باید شفاف باشد.

وی با اشاره به اینکه میزان رأی نمایندگان در هر حوزه ای به ویژه سیاسی باید شفاف باشد، اضافه کرد: مخفی کاری درست نیست، اطلاعات جلسه غیر علنی نباید پخش شود ولی شفاف سازی مطالبه مردمی است.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود:  نه تنها نمایندگان بلکه عملکرد دولتمردان و مسولان نظام باید شفاف سازی شود اما این شفاف سازی انجام نگرفته است و این شفاف سازی حق مردم از منتخبین شان است.

نماینده مردم رشت در مجلس تأکید کرد: اگر برخی ها می خواهند زندگیشان خصوصی بماند شغل دیگری انتخاب کنند و کار دیگری انجام دهند اما کسی که مسئول می شود با انتخاب و رأی مردم به این مسئولیت رسیده است و ابعاد زندگیش باید شفاف شود.

کوچکی نژاد گفت: در خیلی از طرح ها مثل همین طرح شفاف سازی، نمایندگان مجلس طرح را امضا می کنند ولی کسانی که به آن طرح رأی می دهند تعدادشان زیر ۱۰۰نفر است مردم این رفتار را انتظار ندارند و باید نمایندگان شفاف آرایشان را اعلام کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به بازخورد طرح شفافیت آرا نمایندگان در جامعه، گفت: زیر سؤال بردن کل مجلس هم درست نیست می توانیم بگوییم تعدادی از نمایندگان کار درستی انجام ندادند ولی زیر سؤال بردن و مورد حمله قراردادن کل مجلس درست نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه