بیش از ۱۰۰۰ ویلای دولتی در سواحل خزر در اختیار مدیران است

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: بیش از هزار ویلای دولتی در سواحل خزر در اختیار مدیران کشور قرار دارد و در این ویلا‌ها فقط برای مدیران باز است.

بیش از ۱۰۰۰ ویلای دولتی در سواحل خزر در اختیار مدیران است

به گزارش هشت دی،جبار کوچکی نژاد یکی از ۳نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با تحقیق و تفحص انجام شده، معلوم شد از گنبد کاووس تا آستارا، بیش از هزار ویلای دولتی در سواحل خزر در اختیار مدیران کشور قرار دارد و در این ویلا‌ها فقط برای مدیران باز است.

وی با بیان اینکه سالانه میلیارد‌ها تومان برای نگهداری و مرمت و هم چنین سرایداران این واحد‌ها از خزانه دولت هزینه می‌شود، گفت: با توجه به قانون مجلس، دولت موظف است تمامی میهمانسرا‌ها و ویلا‌های خود را به بخش خصوصی واگذار کند، اما در این زمینه اهمال شده و نه تنها این مدیران ساحل را تصرف کرده اند بلکه به قانون هم عمل نکرده اند.

این نماینده که از سوی کمیسیون اصل۴۴ قانون اساسی موظف به تکمیل تحقیق و تفحص در این باره شده افزود:دولت دهم یک دوره برای اجرای این قانون ورود کرد، ولی چون صاحبان قدرت و ثروت پشت این قضیه بودند، دولت موفق به اجرای قانون نشد.

جبار کوچکی نژاد گفت:حدود ۴ماه پیش با نوشتن نامه‌ای و گرفتن امضای ۱۰نماینده دیگر از جمله نمایندگان گیلان، مازندران و گلستان تحقیق و تفحص در این باره را آغاز کردم که مجموع اطلاعات گردآوری شده در اختیار کمیسیون اصل ۴۴ قانون اساسی قرار خواهد گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه