رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت:

حوزه استحفاظی شهرستان رشت بطور مستمر تحت کنترل و پایش است/ برخورد قانونی با برداشت کنندگان غیر اصولی و غیر مجاز شن و ماسه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت گفت: چند نفر از متخلفین در حین برداشت شن و ماسه دستگیر و ادوات جرم آنان شامل سه دستگاه کامیون کمپرسی خاور توقیف شد.

حوزه استحفاظی شهرستان رشت بطور مستمر تحت کنترل و پایش است/ برخورد قانونی با برداشت کنندگان غیر اصولی و غیر مجاز شن و ماسه

به گزارش ۸دی، حمزه عشوری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت، گفت: با توجه به برداشت های غیر اصولی و غیر مجاز شن و ماسه از حاشیه و اطراف رودخانه ها در حوزه استحفاظی شهرستان رشت و ایجاد کند و کاوها و تغییر کاربری زمینهای مجاور، بطور مستمر این مناطق تحت کنترل و پایش بوده و متخلفین با شدت و حدت تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

وی افزود: براساس دستور دادستان به رؤسای کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت، چند نفر از متخلفین در حین برداشت شن و ماسه دستگیر و ادوات جرم آنان شامل سه دستگاه کامیون کمپرسی خاور توقیف شد.

عشوری ادامه داد: متخلفین بلافاصله با تشکیل پرونده متخلفین مذکور به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت تصریح کرد: این ماموریت که توسط همکاران یگان حفاظت قانونی و سرمحیط بانی سراوان صورت گرفته به منظور حفاظت از وضعیت اکولوژیکی و مورفولوژیکی رودخانه و ممانعت از هرگونه دخل و تصرف و تخریب محیط زیست بطور مستمر انجام خواهد شد.

وی گفت: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت آماده دریافت اخبار و اطلاعات همشهریان گرامی در خصوص مسائل و مشکلات زیست محیطی و گزارش تخلفات در حیطه شرح وظایف قانونی است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه