تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از سازمان بنادر انزلی

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان در دیدار مدیرکل بنادر و دریانوردی استان ضمن تقدیر از زحمات سازمان بنادر در راستای حفاظت از محیط زیست، گفت: کار ماندگاری توسط سازمان بنادر در تالاب انزلی صورت گرفته است.

تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از سازمان بنادر انزلی

به گزارش هشت‌دی، حسین یونسی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در دیدار با حمزه عشوری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی از سال ۱۳۸۱ به کنوانسیون‌های بین‌المللی مارپل ملحق شد و تا به امروز در تمامی فعالیت‌های اقتصادی خود، شاخص‌های محیط زیستی را مورد توجه قرار داده و در حفظ محیط زیست دریایی از سازمان‌های پیشگام می‌باشد.

وی با اشاره به توجه سازمان بنادر و دریانوردی به مباحث حفاظت از محیط زیست، افزود: در همین راستا در تمامی طرح‌های سرمایه‌گذاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان مبحث ارزیابی زیست محیطی، بندی از قراردادهای سرمایه‌گذاری بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانودی استان گیلان در مورد مرکز ساخت و تعمیرات در مجتمع بندری انزلی، تصریح کرد: طرح زیست محیطی این مرکز درحال انجام است و با بررسی انجام شده، آلودگی زیست محیطی نخواهد داشت و برای بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

حمزه عشوری، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان نیز با اشاره به اهمیت اقتصاد دریا محور و تاکیدات مقام معظم رهبری در این راستا، عنوان کرد: اعتقاد بر این داریم که سازمان بنادر و دریانوردی تاثیرات بزرگی بر اقتصاد کشور داشته و در این راه در کنار این سازمان اهتمام می ورزیم و حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی از جمله سازمان هایی بوده که دغدغه زیست محیطی دارد، بیان کرد: کار ماندگاری توسط سازمان بنادر و اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در تالاب انزلی صورت گرفته و تا پایان امسال مطالعه کار رسوب برداری آن نیز به اتمام می رسد و نقشه راه به صورت کامل ترسیم خواهد شد.

تین مسئول درخصوص مرکز ساخت و تعمیرات در مجتمع بندری انزلی خاطرنشان کرد: از ورود صنایع مهمی همچون این مرکز به استان حمایت خواهیم کرد و اطمینان دارم که اشتغال آن به هزار نفر ختم نخواهد شد و به صورت غیر مستقیم نیز موجب اشتغال در منطقه می شود.

عشوری در پایان از زحمات مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و سازمان بنادر و دریانوردی در راستای لایروبی بلوار انزلی تقدیر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه