مساجد محلی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مساجد محلی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است، گفت: مسجد به‌عنوان محل رجوع مستمر افراد، گام‌های اثربخشی در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی غرب داشته است.

مساجد محلی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش هشت دی،حجت‌الاسلام حاتم نصیری‌نژاددر جمع نمازگزاران مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه مسجد دنیا و آخرت انسان را تأمین می‌کند، اظهار کرد: رفتن به مسجد در روایات معتبر بسیار سفارش شده و رفت‌وآمد مستمر به مسجد موجب تهذیب نفس انسان می‌شود.

وی با بیان اینکه کسی که به مسجد رفت‌وآمد می‌کند از زشتی‌ها دور می‌شود، گفت: انسان با متوسل شدن به نماز، دعا و قرآن علاوه بر نزدیکی باخدا موجب نزدیکی و وحدت در بین دیگران نیز می‌شود.

مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید با عمل خود اسلام را تبلیغ کنیم، افزود: دشمن همواره در حال سم‌پاشی علیه اسلام است و تلاش می‌کند با نمادهای اسلامی به دین ضربه بزند که در این زمینه باید هوشیار باشیم.

نصیری‌نژاد با بیان اینکه حضور قابل‌توجه مردم و جوانان بسیجی در پایگاه‌های مقاومت نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است، تصریح کرد: حضور جوانان در مساجد با توجه به مناسبت‌های مختلف و بهره‌مندی آنان از برکات این مکان مقدس، اثرات قابل‌توجهی را پیش روی جوانان قرار می‌دهد.

وی با اشاره به حضور جوانان در مساجد بیان کرد: حضور قابل‌توجه مردم و جوانان بسیجی در پایگاه‌های مستقر در مسجد و برگزاری ادعیه نشان داد که مساجد همچنان بهترین سنگر مستحکم دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مساجد محلی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است، گفت: مسجد به‌عنوان محل رجوع مستمر افراد، گام‌های اثربخشی در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی غرب داشته و فعالیت‌های اثربخشی در راستای احیای سبک زندگی دینی و اسلامی دارد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه