فرماندار شفت خبر داد:

اختصاص اعتبار ۱۳ میلیاردی برای ۱۵۶ پروژه در شفت

فرماندار شفت گفت: امسال ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل ۱۵۶ پروژه در شهرستان شفت اختصاص یافته است.

اختصاص اعتبار ۱۳ میلیاردی برای ۱۵۶ پروژه در شفت

به گزارش هشت دی،محمدرضا محسنی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی شفت که در سالن میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه در حال حاضر در جنگ اقتصادی هستیم، افزود: میزان اعتبارات بر اساس محدودیت ها موجود در کشور تعیین شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات با توجه به فروش نفت کاهش یافته است، گفت: تلاش شده تا اعتبارات اختصاص یافته برای پروژه‌های نیمه کاره و زودبازده همانند اصلاح و بازسازی شبکه آب شهری و روستایی در نظر گرفته شود.

محسنی همچنین با اشاره به اینکه بیشتر اعتبارات شهرستان شفت از منابع استانی و سه درصد نفت و گاز است، بیان کرد: در ۳۱ استان کشور شهرستان‌های کمتر توسعه یافته شناسایی شده اند که شفت یکی از این شهرستان‌ها است.

وی در ادامه با بیان اینکه این موضوع سبب می شود تا برای توسعه شاخص‌ها نگاه‌ ویژه‌ای به این شهرستان شود، تصریح کرد: این یک فرصت ویژه برای ارتقای شاخص های عمرانی شهرستان شفت است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه امسال ۱۳ میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان اختصاص یافته است، ادامه داد: این میزان اعتبار برای ساخت و تکمیل ۱۵۶ پروژه در نظر گرفته است.

اعتبار ۵ میلیاردی برای آب و فاضلاب روستایی شفت

در ادامه این جلسه نماینده فومن و شفت در مجلس نیز با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته از وزارت نیرو پنج میلیارد تومان اعتبار به حوزه آب و فاضلاب روستایی شهرستان اختصاص یافته است، افزود: این اعتبارات ۱۰۰ درصد تخصیص می یابد و جدای از اعتبارات استانی برای شهرستان شفت است.

حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری با تأکید بر اینکه مسئولان در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش مضاعفی انجام دهند، گفت: مسئولان نباید اعتباراتی که در اختیار آنها قرار می دهیم بر اساس گرایشات سیاسی در سطح شهر و روستاها هزینه کنند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه