نماینده انزلی در گفتگو با 8دی:

برخی افراد فاسد در دستگاه های اجرایی وجود دارند/ این افراد با قاچاقچیان کالا همکاری می کنند

نماینده انزلی با اشاره به اینکه برخی افراد فاسد در دستگاه های اجرایی وجود دارند، گفت: این افراد با قاچاقچیان کالا همکاری می کنند و برخورد لازم با آنها نمی شود.

برخی افراد فاسد در دستگاه های اجرایی وجود دارند/ این افراد با قاچاقچیان کالا همکاری می کنند

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در بحث قاچاق، اظهار کرد: مسئولان ذیربط در فضای مجازی تذکرات و هشدار های لازم را در بحث خرید و فروش کالاهای قاچاق داده اند و بسیاری از افراد مال باخته شدند و نتوانستند پولشان را پس بگیرند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق به فرهنگ سازی نیز نیاز دارد، گفت: تا زمانی که متولیان فرهنگسازی این خطرات رابرای مردم تبیین نکنند و شفاف ابعاد آن را بیان کنند و سایت های درست و قانونی فروش کالا را به مردم معرفی کنند این مسائل وجود دارد.

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به اینکه اکثر کشور های دنیا در این رابطه فرهنگسازی کرده اند، تصریح کرد: فرهنگسازی در کشور خطرات خرید و فروش کالاهای قاچاق در فضای مجازی را به حداقل می رساند تا افراد فریب این شیوه ها را نخورند و روش های جدید فرهنگسازی امنیت مالی مردم را به همراه دارد.

خسته بند افزود: وزیران ارتباطات و اقتصادی و دستگاه قضا در برخورد با قاچاق کالا باید هماهنگی لازم را داشته باشند تا بتوانند اطلاعاتشان را به روز کنند و در حوزه فضای مجازی این تعامل باشد و کالاهای قاچاق را رصد کنند و روند ورود و توزیع کالاها در داخل را زیر نظر داشته باشند.

وی گفت: فرهنگسازی لازم راباید این دستگاه ها برای تجار انجام دهند تا بدانند روند ورود کالا توسط این دستگاه ها رصد می شود تا دست به تخلف نزنند و جلوی ورود این دست کالاها گرفته شود.

نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی افراد فاسد در دستگاه های اجرایی وجود دارند، اضافه کرد: این افراد با قاچاقچیان کالا همکاری می کنند و برخورد لازم با آنها نمی شود.

خسته بند با بیان اینکه باید تکنولوژی را در این بحث به روز کنیم، اظهار کرد: باید از تجربیات کشور های موفق در بحث قاچاق کالا استفاده کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه