سرپرست پلیس امنیت اقتصادی گیلان مطرح کرد:

کشف ۶۵۷ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در رشت

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۶۵۷ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان رشت خبر داد.

کشف ۶۵۷ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در رشت

به گزارش هشت‌دی، محمد خوش‌خلقت با اشاره به اینکه گسترش قاچاق به‌ویژه محصولات آرایشی و بهداشتی باعث به‌خطر افتادن سلامتی مردم می‌شود، اظهار کرد: پلیس با افرادی که برای سودجویی باعث تهدید سلامتی مردم می‌شود، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر وجود لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق داخل یک واحد صنفی در شهر رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات نامحسوس صورت گرفته از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به آدرس مغازه مورد نظر در یکی از محلات اعزام شدند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۶۵۷ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق شامل محلول آرایش پاک‌کن، بادی اسپلش، لوسیون بدن و عطر در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۶۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص متهم ۲۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

خوش‌‌خلقت در پایان از مردم خواست در صورت اطلاع از عرضه کالای قاچاق به خصوص اقلام سلامت محور، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه