مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در گفتگو با 8دی:

خداوند وعده نابودی “فروغ جاویدان” را به ما داده بود/ حضور مؤثر گیلانی ها در همه عملیات های دفاع مقدس

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، گفت: استان گیلان شهدایی از ارتش و سپاه در عملیات مرصاد تقدیم کرده است.

خداوند وعده نابودی “فروغ جاویدان” را به ما داده بود/ حضور مؤثر گیلانی ها در همه عملیات های دفاع مقدس

سرهنگ عباس بایرامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه عملیات مرصاد در مرداد ۶۷ با پشتیبانی رژیم بعث عراق وهمه مستکبرین دنیا به ویژه با سازمان دهی جریان نفاغ در راستای ضربه نهایی به پیکره ایران اسلامی انجام شد اظهار کرد: این گروه در قالب فروغ جاویدان وارد منطقه سر پل ذهاب شده و به سمت اسلام آباد غرب حرکت کردند در یک نقطه تلاقی که خروجی اینها به سمت شهر کرمانشاه بود با تدبیر سپاهیان اسلام از ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمین و هوا مورد اصابت شدید قرار گرفتند.

بایرامی با تأکید براینکه بخش زیادی از تسلیحات مکانیزه منافقین که رژیم صدام و آمریکا تأمین کرده بودند منهدم شد گفت: بخش زیادی از آن ها به درک واصل شدند و تعدادی هم به اسارت جبهه اسلام درآمدند .

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به شکست جبهه نفاغ در عملیات مرصاد افزود: خداوند متعال وعده داده بود که در نقطه حساس اینها را به دام خواهد انداخت و واقعأ کمر اینها راشکست .

وی با بیان اینکه گیلانی ها در همه عملیات های دفاع مقدس حضور موثر داشتند بیان کرد: گیلان به دلیل همزمانی عملیات مرصاد با عملیاتی به نام غدیر که به منظور انهدام ماشین جنگی دشمنان شکل گرفت در عملیات مرصاد دارای یگان مستقل نبوده اما گیلانی های بسیاری در قالب یگان های عملیاتی استان های دیگر در جریان عملیات مرصاد حضور داشتند و حماسه آفریدند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پایان گفت: گیلان شهدایی از ارتش و سپاه در عملیات مرصاد نیز دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه