سالاری باید در قبال مردم گیلان پاسخگو باشد

“حسین رفیعی” قاری برجسته و ازجوانان گیلانی به اخباری مبنی بر انتصاب “مصطفی سالاری” استاندار گیلان به سمت رییس سازمان تأمین اجتماعی کشور واکنش نشان داده است.

سالاری باید در قبال مردم گیلان پاسخگو باشد

به گزارش ۸دی، حسین رفیعی قاری برجسته و ازجوانان محبوب گیلانی در واکنشی اینستاگرامی به اخباری مبنی بر انتصاب “مصطفی سالاری” استاندار گیلان به سمت رییس سازمان تأمین اجتماعی کشور، نوشت:

 

 

 کافیست در گوگل؛ #سالاری_خدمت_به_گیلان را جست و جو کنید تا اخبار مصاحبه هایش در خصوص اشتیاق و ادعا نسبت به آبادانی گیلان و برنامه های دراز مدتش را ببینید.

ایشان با توجه به دورنمای منسجمی! که برای گیلان می دیدند، پذیرفتن هر پستی را از قبل تکذیب کرده بودند و نوید توسعه و پیشرفت گیلان را می دادند.
اما خیلی زود مشخص شد نه تنها “دورنمایی” وجود نداشت، بلکه حتی “نزدیک نما”یی هم درکار نبود!

و باز هم گیلان ما پله ای شد تا یکی دیگر از جوانان خوب کشورمان ! به یک پست کشوری(رئیس سازمان تامین اجتماعی) برسد!

سالاری از اینجا می رود و ما میمانیم و دَه ها وعده، حرف و بلندگوهای رسانه ای و سیاسی که حتی بعد از رفتنش هم ذره ای از شکست طرح ها و برنامه های غیر منسجم و تناقض گویی هایش نخواهند گفت!
چون یکی از معدود کارهایی که ایشان به درستی انجام می داد؛ توجه و پوئن دادن به همین بلند گوها بود. چون راهکار ترقی در این دولت وعده دادن و جناح بازی و شوآف های حرفه ای و عوام فریبانه است.

رسمش این است که؛
سالاری هنگام پرواز از این استان!
حداقل به فکر توضیح چند مورد به مردم شریف گیلان باشد:

۱- سرنوشت طرح بوم گردی که بخاطرش تمام طرح های اشتغال استان را به حاشیه برد و محور را این طرح قرار داد چه شد؟
بعد از گذشت دو سال چند نفر در این طرح مشغول به کار شدند؟

۲- این حجم از اصرار به بی قانونی از جمله انتصاب بخشدارانی با وجهه تمام سیاسی و بعضا بصورت غیر قانونی و… دلیلش چه بود؟

۳- سرنوشت طرح های فضایی همچون گیل پارک و…به کجا رسید؟
آیا این قبیل طرح ها به اندازه هزینه های پرداختی مشاور؛ برای این استان سودآوری داشت؟! به تازگی بعد از حضور یک محکوم امنیتی فتنه ۸۸ در رشت و حواشی و اعتراضات مردمی آن جلسه، ایشان از قانون و برخورد قانونی با جوانان حزب اللهی رشت گفتند. اما کسی به او نگفت جناب سالاری شما سابقه تان در رفتارهای قانونی خراب است!

اگر رفتار قانونی بلد بودید، با مدیران زیر مجموعه تان که چند صد نفر آقازاده و مدیرزاده را بصورت غیر قانونی مشغول به کار کردند… ، و حق جوانان بیکار این استان را بخاطر رانت و لابی و منافع خود -زیر سایه اعتماد همین جوانان به وعده های توخالی دولتی که با شعار اشتغال بر سر کار آمد- به آتش کشیدند؛ برخورد می کردید. امیدواریم حداقل نمایندگان گیلانی در مجلس به خود بیایند!

چندسال قبل برای آمدن یک مدیر هلال احمر غیربومی به گیلان اکثر نمایندگان کفن پوش شدند! اما حالا روزگاریست که آرزوی دیدن مدیری بومی در استان به دلمان مانده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه