مدیر کل راه و شهرسازی گیلان: برای آسفالت راه های روستایی از پیمانکاران استقبال می کنیم

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: این اداره کل برای آسفالت راه های روستایی مناطق کوهستانی استان، آماده انعقاد قرارداد با پیمانکاران است.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان: برای آسفالت راه های روستایی از پیمانکاران استقبال می کنیم

به گزارش ۸دی،  ماکان پدرام  در جلسه بررسی مشکلات راه های روستایی در فرمانداری تالش با اشاره به دشواری   شرایط کار در مسیرهای کوهستانی اظهار داشت : از  پیمانکارانی که برای آسفالت راه های روستایی در مناطق گوهستانی آمادگی لازم را داشته باشد، استقبال می کنیم.

وی یاداور شد: طی دو سال گذشته ۶۷ کیلومتر از راه های روستایی استان آسفالت شده و میزان آن در قیاس با سایر استان ها مطلوب است و برای افزایش برخورداری گیلان از راه های روستایی آسفالت، تلاش می کنیم.

فرماندار تالش نیز در این جلسه گفت: حدود ۲۵ درصد جاده های شهرستان در مناطق جلگه ای قرار دارد و با توجه به قرار گرفتن بخش زیادی از مسیرهای روستاها در مناطق ییلاقی، نیازمند نگاه ویژه مسئولان برای عمران و ابادانی و ایجاد زیر ساخت های مناسب هستیم.

سید عیسی مهدوی تکمیل تقاطع غیر هم سطح خرجیگیل، تعیین تکلیف طرح های کمربندی خطبه سرا، آسفالت کمربندی ۲۰ متری تالش، راه های روستاهای کوهستانی، کرمدول، محدوده بابا اسماعیل  و گیلانده را خواستار شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در مناطق کوهستانی و جلگه ای در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه