مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان:

نصب سامانه هوشمند در خودروهای حمل مسافر در حفظ سلامت مسافران موثر است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به نصب سامانه هوشمند در خودروهای حمل مسافر گفت: نصب این سامانه گام بسیار مهمی در حفظ سلامت مسافران در خودروهای مسافربری است زیرا به‌صورت آنلاین تصویر راننده را به مراکز کنترل انتقال می‌دهد.

نصب سامانه هوشمند در خودروهای حمل مسافر در حفظ سلامت مسافران موثر است

به گزارش ۸دی، محمدرضا نازک‌کار مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با بیان اینکه حفظ سلامت مسافران مهم‌ترین اولویت سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای است، اظهار کرد: مسافران برای سفر به شهرها و استان‌های دیگر باید بدون هیچ‌گونه دغدغه و در امنیت کامل به سفر پرداخته و تمام اتوبوس‌های حمل مسافر به‌طور دائم کنترل می‌شوند.

وی با اشاره به نصب سامانه هوشمند در خودروهای حمل مسافر گفت: نصب این سامانه گام بسیار مهمی در حفظ سلامت مسافران در خودروهای مسافربری است زیرا به‌صورت آنلاین تصویر راننده را به مراکز کنترل انتقال می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به وظایف سامانه هوشمند در خودروهای مسافربری تصریح کرد: این سامانه به‌صورت لحظه‌ای شرایط راننده را به پلیس‌راه منتقل و پلیس‌راه از این طریق سرعت وسیله نقلیه را کنترل می‌کنند و در صورت مشاهده مواردی سلامت مسافر را به خطر بی افتد از ادامه حرکت اتوبوس جلوگیری می‌شود.

نازک‌کار با اذعان به اینکه سامانه اف، ام، اس وضعیت فنی خودرو را کنترل می‌کند بیان کرد: یک سامانه جدید در خودروهای حمل مسافر نصب و‌ آن سامانه اف، ام، اس، است که وظیفه‌اش کنترل فنی خودرو و بررسی نواقص بوده و اگر خودرو مشکلی داشته باشد آن مشکل باید رفع شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه