مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان:

علائم آشکار سازی راه در نقاط پرحادثه گیلان نصب می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از نصب ۱۵۰ هزار علائم آشکارسازی راه در نقاط پرحادثه استان خبر داد.

علائم آشکار سازی راه در نقاط پرحادثه گیلان نصب می شود

به گزارش ۸دی، محمدرضا نازک‌کار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: در راستای کاهش تصادف‌های جاده‌ای و مرگ و میر ناشی از سوانح رانندگی، نقاط پرحادثه جاده های گیلان شناسایی و علائم آشکار سازی راه در این محور‌ها نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵۰ هزار عدد علائم آشکارسازی راه در نقاط پرحادثه جاده های استان نصب شده است، افزود: برای نصب این تابلو‌های و علائم آشکارسازی راه در جاده‌های استان بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان به کاهش آمار تصادف‌های جاده‌ای در استان اشاره کرد و گفت: با شناسایی نقاط پرحادثه جاده‌های گیلان و نصب علائم راه میزان وقوع تصادف‌های جاده‌ای دراستان ۱۰ درصد کاهش یافته است.

محمدرضا نازک‌کار، با تأکید بر حفظ ایمنی تردد و ارتقاء این مؤلفه در جاده‌های گیلان، افزود: شرایط تردد ایمن تضمین‌کننده رشد و توسعه در تمام زمینه‌های اقتصادی است.

وی، ارتقای ایمنی، کمک به اعمال قوانین ترافیک و راهنمایی دقیق کاربران جاده‌ها در محور‌های اصلی و فرعی مطابق آخرین تغییرات انجام شده را از مهمترین اهداف اجرای طرح ساماندهی تابلو‌ها و علائم راه‌های گیلان اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، ضمن توصیه به مردم و مسافران برای استفاده از خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، تصریح کرد: کاهش ترافیک و صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی، تجربه سفری ایمن و کاهش حوادث رانندگی از جمله مزیت‌های سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه