یک شهر رشت و ۳ شهردار!

داستان های اخیر شهرداری رشت و قصه پرغصه انتخاب شهردار آن می‌تواند تا مدت ها نقل محافل طنزپردازان کشور باشد.

یک شهر رشت و ۳ شهردار!

به گزارش ۸دی، اخباری که این روزها از گوشه و کنار ساختمان شورای شهر پیرامون امکان تایید صلاحیت برخی از افراد منتخب، که پیش‌تر به دلایل گوناگون رد صلاحیت شدند، به گوش می‌رسد، بیش از آنکه برای مردم رشت امیدبخش باشد تا شاید از مشکلات فراوان این شهر خسته، گرهی بگشاید، اعجاب برانگیز است.

در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر رشت، امیر حسین علوی رئیس شورای شهر عنوان کرد که بنا به درخواست وزارت کشور فرآیند انتخاب مجدد شهردار رشت متوقف شده تا در زمینه بررسی مجدد صلاحیت گزینه معرفی شده قبلی اقدامی صورت گیرد.

 

همین خبر کافی بود تا ماشین شایعه و خبرپردازی جریان های خاص و لابی های کوچک و بزرگ به راه بیفتند و خبرهای رنگ و وارنگ از گوشه کارگاه خبرسازی دوستان بیرون بیاید؛ یکی بگوید که منتخب اولی شهردار می شود و دیگری بنویسد که ای جان! حجت خان شهردار شده است!

اصلا فکرش را بکنید هر سه نفر در یک فرآیند یکهویی بشوند شهردار! آن وقت چه باید کرد؟ شاید بگویید مگر می شود آقا! این که شدنی نیست! اما راستش، در این مدت که رشت بی شهردار بوده، آن قدر چیزهای عجیب دیده ایم اگر یک روز سه صندلی شاهانه برای جلوس شهرداران رشت در ساختمان شهرداری ردیف کنند، آنقدرها هم تعجب برانگیز نخواهد بود؛ اصلا مردم رشت یک جورایی منتظر همین اتفاقند!

خلاصه رشت است و اتفاقات عجیب و غریبش و شورای شهری که مسبب خیلی از این اتفاقات است!

حرف اول و آخر هم اینکه؛ اعضای محترم شورای شهر رشت! مردم رشت خسته اند، همین!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه