رئیس ستاد اقامه نماز گیلان:

مبانی اسلامی را باید با حکمت و موعظه نیکو تبیین کرد

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان با بیان اینکه دعوت به اسلام باید ار طریق حکمت، موعظه یا گفت و گو باشد، گفت: مبانی اسلامی را باید با حکمت و موعظه نیکو تبیین کرد.

مبانی اسلامی را باید با حکمت و موعظه نیکو تبیین کرد

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام سید ابوطالب حجازی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه وظیفه ما مثل وظیفه پیامبران دعوت به اسلام است، اظهار کرد: این دعوت برای همه مسئولین، مربیان، اساتید و همه اقوام جمعی که حکومت اسلامی را اداره می کنند ضروری است.

وی با بیان اینکه دعوت باید برای خدا و در راه خدا باشد، بیان کرد: دعوت به اسلام باید ار طریق حکمت، موعظه یا گفت و گو باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان با بیان اینکه حکمت یعنی دعوت بر مبنای علم و عدل تصریح کرد: دعوت به موعظه یعنی عواطف شنونده را تحریک کنیم و گفت وگو به معنای بحث و صحبت با شنونده است.

حجت الاسلام حجازی در ادامه افزود: سازمان تبلیغات در مرحله اول همین وظیفه را دارد که اسلام را با حکمت و موعظه نیکو تبیین کنیم که تا به اینجا موفقیت داشتیم.

وی با اشاره به نبود سازمان تبلیغات و ادارات در گذشته، ابراز کرد: گروهی تشکیل شد به نام گروه تبلیغات اسلامی‌ امام خمینی که بعد ها به کانون تبلیغات اسلامی امام خمینی (ره) تغییر نام داد.

وی تصریح کرد: کار این سازمان تبلیغ بود و در زمان رای گیری جمهوری اسلامی فعالیت ها بیشتر شد.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان در رابطه با دوران ۲۴ساله مدیریت حجت الاسلام یاری گفت: حجت الاسلام والمسلمین یاری در طول این سال ها تعامل واقعی با روحانیت شیعه و همینطور سنی داشت.

وی با اشاره به مدیریت جدید حجت الاسلام سعید مهدوی افزود: پس از حضور در آستان قدس رضوی مدیریت اینجا به ایشان سپرده شد و ما نیز در خدمت ایشان هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه