سردار اهوازیان در آستانه اشرفیه:

مردم در سیل اخیر وفاداری سپاه پاسداران را مشاهده کردند/ مسئولی می خواهیم که مرد عمل باشد و دروغ نگوید

فرمانده دوران دفاع مقدس، گفت: ما مسئول ریش بلند و تسبیح به دست نمی خواهیم بلکه مرد عمل می خواهیم، که به ما دروغ نگوید.

مردم در سیل اخیر وفاداری سپاه پاسداران را مشاهده کردند/ مسئولی می خواهیم که مرد عمل باشد و دروغ نگوید

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار اهوازیان در سومین مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم ” جمال رضی” در آستانه اشرفیه آزادگی انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا خواند و اظهار کرد: شهیدان، جانبازان و‌ رزمندگان با از جان گذشتن خود باعث سربلندی انقلاب اسلامی در سراسر جهان شدند.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ دشمن ابراز کرد: در سال ۸۸ استکبار هر کاری برای بد جلوه دادن سپاه پاسداران انجام داد ولی در جریان سیل اخیر مردم وفاداری سپاه پاسداران را مشاهده کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس ضمن اشاره به اهمیت سپاه در میان مردم گفت: اقدام ارزشمند مجلس در واکنش به اقدام آمریکا، پوشیدن لباس سپاه بود اگر آن‌ها فرزندان خود را از آمریکا خارج کنند مشکلات حل می‌شود.

وی با اشاره به عدم انجام مسئولیت ها و حقارت ایران توسط فرانسه با فرستادن ۴۰۰ جفت پوتین به سیل زده گان افزود: چرا کاری کردید تا عزتمان کم شود؟ ای مسئولین ما گدا نیستیم، نفت و ثروت داریم از همان ثروت خودمان خرج کنید.

سردار اهوازیان برجام بی فرجام را نتیجه بی بصیرتی خواند و ابراز کرد: ما مسئول ریش بلند و تسبیح به دست نمی خواهیم بلکه مرد عمل می خواهیم، که به ما دروغ نگوید.

** شهدا با خون خود برای ملت ایران عزت آفریدند

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه کدخدای این دنیا امام زمان(عج) است گفت: باید جواب گوی خون شهدا در آخرت باشیم زیرا آن‌ها با خون خود عزت آفریدند ولی عده‌ای عزت ملت را از بین می‌برند.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت در مسئولین تصریح کرد: جامعه مسلمان با بصیرت باید در مقابل ظلم ایستادگی کند، حرف حق بزند و مقابل ظلم ایستادگی کند زیرا باید در پیشگاه پروردگار پاسخگو باشد.

سردار اهوازیان با بیان‌ اینکه تحت عوامل روانی قصد خراب کردن چهره سردار سلیمانی را دارند بیان کرد: دشمن با ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای، پاسدار و مسئولان را در مقابل هم قرار می‌دهد اما باید بداند سپاه، مسئولان و مردم در کنار یکدیگر هستند.

وی با اشاره به توصیه های رهبر در رابطه با روشنگری، بصیرت افزایی و جهاد گفت: آخرین سنگر دفاع از ولایت، شهدا هستند و باید سنگر شهدا را حفظ کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه