مردم از سپاه پاسداران در نظرسنجی شبکه من‌ و تو حمایت کردند + عکس

شبکه فارسی زبان من‌وتو با درج نظرسنجی در حساب کاربری توئیترش از دنبال کنندگان خود خواست تا نظرشان را در مورد اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران در تروریستی خواندن آن اعلام کنند؛ که نظر حدود ۹۰ درصد کاربران منفی بود.

به گزارش ۸دی، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در اقدامی خصمانه و در چارچوب فشار بر جمهوری اسلامی ایران، نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک گروه تروریستی خواند و آن را در فهرست سیاه سازمان‌های تروریستی ایالات متحده آمریکا قرار داد.

در همین باره حساب کاربری توئیتر شبکه “من و تو” نظرسنجی بین دنبال کنندگانش ایجاد کرد و از کاربرانش خواست تا در آن شرکت کنند.

«آیا شما با تصمیم دولت آمریکا مبنی بر تروریستی شناختن سپاه پاسداران موافقید؟»؛ این سوالی بود که این شبکه از مخاطبانش پرسیده بود که با پاسخ دو جواب مثبت و منفی ایجاد شده بود. مسئله قابل توجه این است که افراد بسیاری یعنی چیزی حدود ۹۰ درصد از کاربران با این مسئله مخالف بودند.

گفتنی است، درباره این موضوع علی علیزاده، تحلیلگر سابق شبکه بی‌بی‌سی فارسی و کارشناس مسائل سیاسی با درج استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «با ۸۵ هزار شرکت کننده این احتمالا بزرگ‌ترین نظرسنجی توئیتر فارسی تا به امروز است. و نتیجه؟ نود درصد مخالف تصمیم ترامپ. آن هم در توئیتر فارسی که سه هزار سرباز سایبری مجهادین خلق در تیرانا (بر اساس گزارش لیدنسی هیلسوم در C۴) و هزاران سرباز سایبری مستخدم سعودی ( بر اساس گزارش NYT) در آن یورتمه می‌روند. درسی شد برای من‌وتو.»

منبع: الف

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه