به میزبانی رشت

اردوی تدارکاتی تیم‌های ملی کاراته بانوان کشورمان خاتمه یافت + تصاویر

اردوی تدارکاتی رده‌های سنی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان به مدت یک هفته در رشت برگزارشده و مربیان تیم ملی به اهداف از پیش تعیین‌شده خود دست یافتند.

اردوی تدارکاتی تیم‌های ملی کاراته بانوان کشورمان خاتمه یافت + تصاویر

به گزارش هشت دی،اردوی تدارکاتی تیم‌های ملی کاراته بانوان کشورمان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید به میزبانی هیئت کاراته استان گیلان به مدت یک هفته در رشت برگزار شد، در این اردو چند تن از بازیکنان تیم ملی بزرگ‌سالان کاراته بانوان کشورمان نیز در رشت تمرین کردند.

معصومه محسنیان، سوده خلیلی، مبینا حیدری، لیلا برجعلی، سارا بهمنیار، فاطمه سعادتی، زهرا علیزاده، آتوسا گلشادنژاد، نسترن عابدی، ملیکا احدی، شقایق واحدی، شبنم واحدی، حمیده عباسعلی، طراوت خاکسار و شیما آل سعدی کاراته‌کاران حاضر در اردوی رشت بودند.

کسب سهمیه المپیک توکیو هدف نهایی کاراته گیلان

رئیس هیئت کاراته استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برپایی اردوی تدارکاتی تیم‌های ملی کاراته بانوان کشورمان در رشت اظهار کرد: چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته نوجوانان، جوانان و امید دختران کشورمان از پنجم فروردین‌ماه به مدت یک هفته در رشت برگزار شد، سرمربیگری تیم ملی کاراته نوجوانان بر عهده فاطمه قاسمی و سرمربیگری تیم ملی کاراته جوانان و امید کشورمان بر عهده سمانه خوش‌قدم است.

رضا رسولی با اذعان به اینکه علاوه بر حضور بازیکنان رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امیدها، تنی چند از بازیکنان تیم ملی بزرگ‌سالان کاراته کشورمان نیز در اردوی تدارکاتی رشت حضور داشتند تصریح کرد: به دلیل تعطیلات عید، تنی چند از بازیکنان ملی‌پوش تیم کاراته بزرگ‌سالان کشورمان فرصت را مغتنم شمرده و با حضور در رشت علاوه بر تمرین در شهر باران، تجربیات خود را در اختیار بازیکنان رده‌های سنی پایه قرار دادند.

وی با بیان اینکه میزبانی اردوهای تدارکاتی تیم‌های رده‌های سنی کاراته کشورمان در دو بخش مردان و بانوان یکی از اهداف هیئت کاراته استان گیلان است خاطرنشان کرد: حضور مربیان و بازیکنان گیلانی در رده‌های سنی مختلف تیم ملی کاراته کشورمان در دو بخش مردان و بانوان مؤید کیفیت و سطح بالای کاراته استان گیلان است، برای بازیکنان و مربیان اعزامی به بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت داشته و هدف نهایی‌مان کسب سهمیه المپیک توکیو است.

سطح کیفی بالای اردوی تدارکاتی رشت

سرمربی گیلانی تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان نیز با اشاره به سومین میزبانی گیلان از تیم ملی کاراته نوجوانان بانوان اظهار کرد: تیم‌های ملی کاراته در سالن آکادمی کاراته استان، استخر، پیست یادگار امام رشت و پایگاه استعدادیابی و قهرمانی استان تمرینات خود را برگزار کردند.

فاطمه قاسمی با بیان اینکه اردوی تدارکاتی تیم‌های ملی کاراته بانوان در سطح خوبی برگزار شد افزود: امکانات خوبی از طرف هیئت کاراته استان گیلان و اداره کل ورزش و جوانان در اردوی تدارکاتی رشت فراهم شد و کادر فنی بدون دغدغه اهداف تاکتیکی و تکنیکی را در تمرینات پیاده‌سازی کرد.

وی با اشاره تلاش‌های مسؤولان گیلانی در برگزاری بی‌نقص اردوی رشت تصریح کرد: در چهارمین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوان به اهداف از پیش تعیین‌شده خود دست پیداکرده و تلاشمان حضور پرقدرت در رقابت‌های آسیایی مالزی است.

کسب مدال طلای آسیایی مهم‌ترین هدف بازگشت به امیدها

ملی‌پوش گیلانی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان نیز با اشاره به اردوی یک‌هفته‌ای رشت اظهار کرد: تمرینات خوبی زیر نظر کادر فنی تیم ملی امید کاراته بانوان کشورمان برگزار کردیم و تیم در شرایط خوبی قرار دارد.

سارا بهمن یار با بیان اینکه هدف وی از حضور مجدد در رده سنی امیدها کسب مدال طلا است خاطرنشان کرد: سال ۹۷ را با کسب مدال برنز مسابقات جهانی اسپانیا و مدال نقره کاراته وان اتریش ۲۰۱۹ در رده بزرگ‌سالان به پایان برده و طلای بازی‌های آسیایی در رده امیدها یکی از اهدافم در سال ۹۸ است.

اردوی تیم ملی‌های ملی کاراته بانوان کشورمان به مدت یک هفته به میزبانی رشت در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امیدها برگزار شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه