کاراته‌وان شانگهای؛ حذف بهمنیار در دور سوم لیگ جهانی

ملی‌پوش گیلانی وزن منفی ۵۰ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سال ۲۰۱۹ با شکست در مرحله سوم این رقابت‌ها، از دور مسابقات کنار رفت.

کاراته‌وان شانگهای؛ حذف بهمنیار در دور سوم لیگ جهانی

به گزارش هشت دی، چهارمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان از امروز جمعه به میزبانی شانگهای چین با حضور ۵۷۴ کاراته کا از ۷۶ کشور آغازشده و سارا بهمنیار در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم بر روی تاتمی رفت.

بهمنیار در دور نخست در شاخه سوم لیگ جهانی شانگهای به مصاف کریستینا کاواکوپولوآ از یونان رفته و مقابل حریف گمنام خود به برتری یک بر صفر دست‌یافت، کاراته کای گیلانی در دور دوم این رقابت‌ها به مصاف لوسیا کواسیکوآ از اسلواکی رفت، حریف اسلواک دارای یک نشان طلا در جام جهانی کاراته وان اسلواکی ۲۰۱۳، دو نشان نقره در چهل و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی اروپا و کاراته وان پاریس ۲۰۱۴ و سه نشان برنز در کاراته وان های هلند ۲۰۱۲، اتریش ۲۰۱۴ و مراکش ۲۰۱۷ است.

ملی‌پوش گیلانی با پیروزی یک بر صفر مقابل لوسیا به دور سوم رقابت‌ها صعود کرد، بهمنیار در دور سوم به مصاف بتینا پلانک از اتریش رفته و پس از تساوی یک‌بریک، با قانون سنشو مقابل رقیب قدر اروپایی تن به شکست داد، یک نشان نقره قهرمانی اروپا ۲۰۱۹، دو نشان برنز کاراته وان استانبول ۲۰۱۹ و رباط ۲۰۱۹ و دو نشان برنز قهرمانی جهان اسپانیا ۲۰۱۸ و ۲۰۱۶ اتریش ازجمله از عنوان قابل‌ذکر کاراته کای اتریشی است.

بهمنیار برای صعود به جدول شانس مجدد، چشم‌انتظار صعود بتینا به فینال رقابت‌ها ماند، با شکست پنج بر سه کاراته کای اتریشی مقابل پینگ کو از چین تایپه، کاراته کای گیلانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بهمنیار در سه کاراته وان اخیر در سال ۲۰۱۹ از کسب مدال بازمانده است و با افت محسوسی در رنکینگ المپیکی وزن منفی ۵۰ کیلوگرم روبه‌رو شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه