مدیر کل کمیته امداد گیلان:

هر زمان دستمان را به سمت مردم بردیم دستمان را گرفتند

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: هر زمان دستمان را به سمت مردم بردیم به ما کمک کردند و دستمان را گرفتند.

هر زمان دستمان را به سمت مردم بردیم دستمان را گرفتند

عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد گیلان در گفتگو با ۸دی، در رابطه با جشن نیکوکاری در پیاده راه فرهنگی رشت با بیان اینکه این جشن برای عموم است اظهار کرد: این جشن با شعار عیدی برای همه در به مدت سه روز در تاریخ ۱۵اسفند در مدارس، ۱۶ در میادین اصلی شهرستانها و ۱۷ در میعادگاه های نماز جمعه برگزار میشود.

اهرابی ضمن تاکید بر اینکه این کار مختص قشر خاص نیست و همگانی برگزار می شود، گفت: هر زمان دستمان را به سمت مردم بردیم به ما کمک کردند و دستمان را گرفتند.

مدیر کل کمیته امداد با اشاره به اینکه کار ما خاص نیست اما خاص برگزار میشود اذعان کرد: این سه روز به صورت نمادین اجرا میشود و کار اصلی ما تقریبا از ماه قبل آغاز شده است.

وی ضمن اشاره به کمک ۲میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی سال قبل افزود: امسال تا ظهر امروز مبلغ ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده که امیدداریم تا پایان سال جاری بتوانیم رقم را به ۴ میلیارد تومان برسانیم.

اهرابی با بیان اینکه فرهنگ کمک به هم نوع در بین مردم نهادینه شده و فقط مختص قشر و زمان خاص نیست گفت: نقش پدران و مادران بسیار سازنده است و حضورشان در کنار فرزندان خود در پیاده راه فرهنگی باعث میشود سالهای آینده آنها جا، پای پدران و مادران خود بگذارند.

به گزارش ۸دی، در آستانه عید نوروز جشن نیکوکاری با عنوان «عیدی برای همه» به مدت ۳ روز در پیاده راه شهرداری رشت برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه