تقدیر معاون رئیس‌جمهوری از مدیرکل کمیته امداد گیلان

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با اهدای لوح تقدیر، از تلاش مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان تجلیل کرد.

تقدیر معاون رئیس‌جمهوری از مدیرکل کمیته امداد گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با اهدای لوح تقدیر، از تلاش مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان در راستای حمایت از استعدادهای برتر تجلیل کرد.

در بخشی از این لوح تقدیر که با امضای مشترک معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور است، آمده است:

رسالت خود می‌دانیم از عزم و همت والایتان در حمایت، هدایت و پشتیبانی از دانش‌آموزان دارای استعداد برتر و نخبه مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قدردانی نموده و تلاش شما را پاس می‌داریم. دوام توفیقات شما در استمرار این حرکت ارزنده و ماندگار در راستای رفع محرومیت از جامعه دانش‌آموزی تحت پوشش و حمایت از آنان در مسیر خدمت به کشور عزیزمان و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند بزرگ و منان مسئلت می‌نماییم.

گفتنی است که تعداد ۴۶۰ نخبه و استعداد برتر در حوزه‌های علمی – پژوهشی، اختراعات، ورزشی، فرهنگی – هنری، علوم قرآنی و تحصیلی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان بوده و از خدمات مختلفی توسط حوزه امور فرهنگی این نهاد بهره‌مند می‌گردند.

انتهای پیام/

منبع: كميته امداد امام (ره)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه