عضو شورای شهر رشت:

آقای روحانی! به چند درصد وعده هایتان عمل کرده اید/ شرمنده مردمی هستم که می گویند چرا برای شما تبلیغ کرده ام

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شرمنده مردمی هستم که از من می پرسند که چرا برای شما تبیلغ کرده ام، گفت: جای شرمندگی دارد که نماینده مجلس به جای تشکیل ستاد بازخواست از رئیس جمهور ستاد استقبال از ایشان را تشکیل می‌دهد.

آقای روحانی! به چند درصد وعده هایتان عمل کرده اید/ شرمنده مردمی هستم که می گویند چرا برای شما تبلیغ کرده ام

به گزارش ۸دی، بهراد ذاکری در جلسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به سفر رییس جمهور به گیلان  اظهار کرد: به‌عنوان یک اصلاح طلب که به دولت کنونی رای داده ام اما این سبب نمی گردد امروز انتقاد نکنم از دولتی که به امید را تبخیر کرده و تدبیر را فراموش است.

وی افزود: جناب آقای روحانی به چند درصد وعده هایتان عمل کرده اید در کجا با مردم شفاف و صریح بوده اید.

عضو شورای شهر رشت ادامه داد: با بیان اینکه قبول داریم آثار مخرب عملکرد دولت قبل و تحریم ها پابرجاست اما امروز گوجه دولت احمدی نژاد تبدیل به دلار دولت شما و مسکن مهر دولت احمدی نژاد تبدیل به حوزه طرح سلامت شما شد آیا شما در انتصابات تان همان رفیق سالاری را لحاظ نکرده اید؟!

 

** شرمنده مردمی هستم که می گویند چرا برای روحانی تبیلغ کرده ام

ذاکری افزود: من امروز شرمنده مردمی هستم که از من می پرسند که چرا برای شما تبیلغ کرده ام شما بر شانه های ما پا گذاشتید و از سرمایه های اجتماعی ما را با عملکردتان نابود کردید.

عضو شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: دولت فعلی رابطه‌بازی را جایگزین ضابطه و قانون کرده و معتقدم دستاورد سفر رئیس جمهور تنها اضافه شدن کار پاکبان‌هایی است که باید محل سخنرانی شما را تمییز کند و در حسرت خورده یک وعده گوشت باز هم به سخنان خای شما گوش فرا دهد.

ذاکری خطاب به رییس جمهور، گفت: مردم گیلان بیشترین رای را به شما داده اند اما امروز پاداش شان طرح غیرعلمی و ضد منافع ملی انتقال آب دریای خزر است تا همین سرمایه خدادادشان را هم نابود کنید.


** آقایانی که به فکر استقبال اید دستاوردهای دولت روحانی را تشریح کنید

وی با اشاره به اینکه جای شرمندگی دارد که نماینده مجلس به جای تشکیل ستاد بازخواست از رئیس جمهور ستاد استقبال از ایشان را تشکیل می‌دهد افزود: آقایانی که به فکر استقبال اید دستاوردهای دولت ایشان را برای ما شرح دهید.

ذاکری گفت: به عنوان عضو شورای شهر رشت هرگونه هزینه کرد شهرداری رشت برای نصب بنر و تشریفات را حیف کردن بیت المال می نامم و تذکر می دهم و امیدوارم استاندار نیز به بخشنامه شان در رابطه با جلوگیری از تشریفات عمل کنند.

وی در ادامه به هزینه‌های گزاف دفن هنرمندان در قطعه مخصوص آنان در تازه آباد رشت اشاره کرد و گفت: این هزینه‌ها در شان هنرمندان نیست و امیدوارم این موضوع در قالب لایحه بررسی شود تا وظیفه خود در قبال هنرمندان را انجام دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه