فرماندار لاهیجان:

مردم لاهیجان استقبال خوبی از رییس جمهور خواهند داشت/ همه مشکلات برعهده دولت نیست!

فرماندار لاهیجان، گفت: لاهیجان به دلیل گذشته درخشان فرهنگی و میزبانی های خوبی که در ادوار گذشته از روسای جمهوری و مسئولان کشوری داشته است، در این سفر نیز میزبان هیات دولت است و از سویی هم انتظارات زیادی وجود دارد و استنباط بر این است که استقبال خوبی از سوی مردم این شهرستان بعمل آید.

مردم لاهیجان استقبال خوبی از رییس جمهور خواهند داشت/ همه مشکلات برعهده دولت نیست!

به گزارش ۸دی، سید اسماعیل میرغضنفری در جلسه شورای اداری لاهیجان، اظهار کرد: مردم لاهیجان به عنوان تنها شهرستان در این سفر میزبان ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت در روز چهارشنبه می‌باشند که امیدواریم میزبان خوبی برای مقامات لشکری و کشوری باشیم و از مزایای آن، شهرستان برخوردار شود.

وی افزود: لاهیجان به دلیل گذشته درخشان فرهنگی و میزبانی های خوبی که در ادوار گذشته از روسای جمهوری و مسئولان کشوری داشته است، در این سفر نیز میزبان هیات دولت است و از سویی هم انتظارات زیادی وجود دارد و استنباط بر این است که استقبال خوبی از سوی مردم این شهرستان بعمل آید.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه این سفر فرصتی برای شهرستان ایجاد می شود که باید از آن به خوبی به نفع مردم این شهرستان استفاده شود، تصریح کرد: این سفر به شهرستان لاهیجان و دیدار مردمی ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی فرصتی خوبی است تا آورده آن به همه مردم برسد.

میرغضنفری بیان کرد: با توجه با سابقه ای که وجود دارد در این سفر علاوه بر اعتبارات که به استان اختصاص می‌یابد، شهرستان لاهیجان نیز اعتبارات ویژه میزبانی این سفر برخوردار خواهد شد.

وی با ابلاغ سلام و پیام استاندار گیلان به مردم شهرستان لاهیجان اظهار کرد: استاندار گیلان نوید دادند که در سفر ریاست جمهوری بخشی از اعتبارات برای پروژه های نیمه تمام و ناتمام و موضوعاتی که شهرستان مبتلابه آن است برخوردار خواهد شد.

فرماندار لاهیجان گفت: در سفر هیات دولت، ۲۴ساعت شهرستان لاهیجان در کانون اخبار جهان قرار خواهد گرفت و در این مدت تمامی تحرکات، رفت و آمدها و موضع گیری ها روی آنتن است که باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: امروز با دشمنی هایی که استکبارجهانی با ایران دارد و همه کفر در مقابل ایران ایستاده است و می خواهند ثابت کنند که مردم علیه دولت و نظام هستند، می‌بایست همه اقشار وحدت خود را حفظ کنند و با استقبال از ریاست جمهوری از این امتحان پیروز بیرون بیاییم.

میرغضنفری تصریح کرد: مقام معظم رهبری از این دولت حمایت می‌کند و اگر در جایی کم کاری دیده می‌شود همه در این نقص سهیم هستیم و باید بدانند که همه مشکلات برعهده دولت نیست.

وی ادامه داد: موضوعاتی نظیر طرح فاضلاب شهری و روستایی شهرستان، پسماند و زباله، منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان، طرح های نیمه کاره مانند مجتمع فرهنگی در این سفر از سوی مسئولان پیگیری می شود.

فرماندار لاهیجان به مسئولان ادارات و سازمان ها توصیه کرد: در این هفته نباید از خدمات رسانی مردم غافل شد و نباید به بهانه سفر ریاست جمهوری و هیات دولت مردم از خدمات رسانی روزانه ادارات محروم شوند و حضور مسوولان پای کار ضروری است.

وی تاکید کرد: همه این سفرها، آمدن ها و رفتن ها برای خدمت به مردم است و هیچ کوتاهی در خدمت رسانی به بهانه جلسات و هماهنگی با سفر ریاست جمهوری پذیرفته نیست و تجربه هایی که از گذشته وجود داشته گاهی در این زمینه به شکل های مختلف کوتاهی وجود داشته است.

میرغضنفری در پایان یادآور کرد: به همه امکانات اداری شامل منابع انسانی و لجستیک برای هماهنگی این سفر نیاز است و هر نوع امکاناتی که ابلاغ می شود باید در اختیار هیات دولت قرار گیرد تا این سفر به شایستگی به پایان برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه