فرماندار لاهیجان خبر داد:

ثبت‌نام ۶۹ نفر برای نمایندگی مجلس در لاهیجان

فرماندار لاهیجان از داوطلبی ۶۹ نفر برای نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل خبر داد و گفت: هشت نفر از بانوان در این حوزه انتخابیه برای نمایندگی مجلس داوطلب شدند.

ثبت‌نام ۶۹ نفر برای نمایندگی مجلس در لاهیجان

به گزارش هشت‌دی فرهاد براتی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران از ثبت‌نام ۶۹ نفر در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل خبر داد و اظهار کرد: این افراد در مهلت قانونی هفت‌روزه ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

 وی با بیان اینکه ۸ نفر از بانوان در این حوزه انتخابیه برای نمایندگی مجلس داوطلب شدند افزود: ۶۱ نفر از آقایان داوطلب نمایندگی از این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی شده‌اند.
فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه ۳۰ درصد ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای سابقه ایثارگری هستند، عنوان کرد: ۸۷ درصد داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۶ درصد دارای مدرک کارشناسی، ۴ درصد دارای مدرک دکتری و ۳ درصد دارای مدرک حوزوی هستند.

وی با تأکید بر آمادگی کامل هیئت اجرایی در برگزاری فرایندهای انتخابات، اظهار داشت: برای تحقق ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است تلاش خواهیم کرد .

فرماندار لاهیجان برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با مشارکت بالا را عامل ارتقای امنیت ملی و اعتماد عمومی دانست و گفت: انتخابات پیشرو از مهم‌ترین رخدادهای انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر به شمار می‌آید و دشمنان در تلاش خواهند بود تا در مشارکت مردم خدشه وارد کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه