مسئول سازمان بسیج اساتید قم:

حضرت فاطمه(س) در مرکز دایره معصومین قرار دارند

مسئول سازمان بسیج اساتید قم گفت: در احادیث بسیاری اینطور برداشت میشود که حضرت فاطمه(س) در مرکز دایره معصومین قرار دارند

حضرت فاطمه(س) در مرکز دایره معصومین قرار دارند

به گزارش ۸دی، درشب غریبان بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم سخنرانی به همراه مداحی در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر رحیم آباد با حضور پرشور مردم این شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علیزاده، مسئول سازمان بسیج اساتید قم ضمن اشاره به ویژگی های شخصیتی، عرفانی و سیاسی حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: شخصیت انسانهای بزرگ در تاریخ اسلام چند وجه دارد که اولین آن کلام وحی میباشد که برای شناخت شخصیت این بزرگوار مطالعه کلام الله توصیه میشود.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قم کلام معصومین را بخش دوم شخصیت انسانهای بزرگ در تاریخ اسلام  است خواند و افزود: حضرت فاطمه«س» با وجود ۱۸سال سن به ام ابیها معروف بودند و در روایت است که امام زمان(عج)میفرمایند؛دختر رسول خدا برای من اسوه حسنه است.

وی با بیان اینکه در احادیث بسیاری اینطور برداشت میشود که حضرت فاطمه«س» در مرکز دایره معصومین قرار دارند اذعان کرد: بخش سوم از سیره ایشان جملات ناب و کلمات سنگینی است که غیرمسلمانان در وصف این بانوی بزرگوار اظهار داشته اند.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه بعد چهارم شخصیت حقیقی خود ایشان است گفت: از دیگر مقامات او محدثه و معلمه بودنشان میباشد.

این مراسم بعد از سخنان حجت الاسلام علیزاده با ذکر مصیبت و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) خاتمه پیداکرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه