سردار نقدی در رشت:

مشکلات موجود به دلیل ارزش های انقلاب است یا دور شدن از آن ها؟!/ ۴۰سال است که آمریکا می خواهد انقلاب اسلامی نباشد

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه انقلاب مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد و امروز ابر قدرتی در شرق و غرب نداریم، گفت: ۴۰سال است که آمریکا می خواهد انقلاب اسلامی نباشد اما نمی تواند پس دیگر ابرقدرت نیست زیرا ابر قدرت یعنی کسی که هرچه می خواهد انجام دهد.

مشکلات موجود به دلیل ارزش های انقلاب است یا دور شدن از آن ها؟!/ ۴۰سال است که آمریکا می خواهد انقلاب اسلامی نباشد

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پیش از ظهر امروز در همایش روشنگری و تببین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در سالن نیروی انتظامی رشت با بیان اینکه بزرگترین انقلاب تاریخ بشر مبعث پیامبر است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی رد راستای بزرگترین انقلاب تاریخ بشر است و اکنون در چهل سالگی خود قرار دارد.

وی با اشاره به سایر انقلاب ها که در همان سال های ابتدائی از هم گسیخته شده اند، بیان کرد: اکثر انقلاب ها یا موفق نشده یا پس از پیروزی در مدت کوتاهی از هم پاشیده شدند اما شما ۴۰سال دوام آوردید و تمام اهداف انقلاب پابرجا است.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه حتی یک خط از فرمان های امام را کنار نگذاشتیم و شرمنده نیستیم، ادامه داد: در ۴۰ سالگی انقلاب، اتفاقی بزرگتر از خود انقلاب یعنی حفظ انقلاب در حال وقوع است.

نقدی با اشاره به اینکه در این ۴۰سال حتی یک لحظه را بدون مزاحم نگذرانده ایم افزود: توطئه و دسیسه، تخریب، انفجار، کودتا، تحریم و… همیشه در کنار شما مردم بوده با این حال الان در ۴۰سالگی خود هستید.

وی کشور را در پرتوی انقلاب دارای پیشرفت های اعجاب انگیز دانست و تصریح کرد: جهش به جلو در رتبه های بین المللی نشان دهنده سرعت پیشرفت ایرانی ها در دنیا است و این از پیشرفت بالاتر و به معنای جهش است.

معاون فرهنگی سپاه دستاوردهای انقلاب را استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت دانست و بیان کرد: با وجود تمام دشمنی ها و کارشکنی در همه جا پیش رفتیم و دقیقا در همان حوزه هایی که بیشتر فشار وجود داشت بهتر پیشرفت کرده ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب با قوت جلو می رود و در ۴۰سالگی فتوحاتی داریم که فتح خرمشهر در آن اندک شمرده می شود اذعان کرد: در تمام این سالها بر ما تهاجم فرهنگی‌کردند و امروز هم ۲۷۵رادیو و تلویزیون در حال تبلیغات علیه ایران و ارزش های آن است.

 نقدی با بیان اینکه ارزان ترین مواد مخدر را وارد ایران کردند و مشخص می شود که هدف آن ها مالی نیست ابراز کرد: هرکاری‌که فرهنگ ملت را نابود کند انجام می دهند اما شکست خوردند و انقلاب اسلامی با صلابت رو به جلو حرکت می کند.

معاون فرهنگی سپاه ادامه داد: آیا گرانی و وضع این روزها به انقلاب مربوط است؟ آیا این مشکلات به دلیل ارزش های انقلاب است یا دور شدن از آن ها؟

** ۴۰سال است که آمریکا می خواهد انقلاب اسلامی نباشد

وی با بیان اینکه انقلاب مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد و امروز ابر قدرتی در شرق و غرب نداریم، افزود: ۴۰سال است که آمریکا می خواهد انقلاب اسلامی نباشد اما نمی تواند پس دیگر ابرقدرت نیست زیرا ابر قدرت یعنی کسی که هرچه می خواهد انجام دهد.

 نقدی آمریکا را در شیب سقوط و در حال ورشکستگی بی بازگشت خواند و بیان کرد: در این ۴۰سال شما آمریکا را در زیر پا له کردید و اکنون صاحب اختیار مملکت خود، خودمان هستیم و ما رأی می دهیم و انتخاب می کنیم.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه رهبری به نظر مردم احترام‌میگذارد و آن را حق الناس می داند گفت: اکنون ۴۰سال تجربه عملی و عینی داریم که ولایت فقیه ستون اصلی مردم سالاری است که با وجود تمام اختیاراتی که در یک نفر متمرکز بود و شاید مردم برخلاف معیارهای او رای دادند او رعایت کرد و به نظر مردم احترام‌گذاشت.

وی با اشاره به جنگی که ما دستان خالی داشتیم و دشمن دستان پرتوان، ولی ما در آن موفق شدیم بیان کرد: بدون رسانه، نیروی مسلح یا حزبی توانستیم قدرت شاهنشاهی چندهزار ساله ایران را شکست دهیم.

 نقدی با اشاره به مشکلاتی از قبیل مقابله با شاه با تروریست ها و حضور ناوهای دشمن ‌در خلیج فارس، افزود: اگرچه اکنون با مشکلات متعددی روبه رو هستیم اما دارای تمام چرخه های انرژی هسته ای هستیم که فقط چند کشور در دنیا چنین چیزی را دارند.

معاون فرهنگی سپاه انرژی، مواد اولیه، نیروی انسانی، علم و فناوری و نقدینگی لازمه یک اقتصاد پیشرو دانست و بیان کرد: اکنون همه امکانات را داریم اما رویکرد ما نادرست است.

 

** کسانی که می گویند با مذاکره مشکل حل می شود به مردم دروغ می گویند

وی تا زمانی که رویکرد ما اینگونه باشد حتی اگر هزار قرارداد هم ببندیم و مذاکره کنیم باز شرایط همین گونه است، تاکید کرد: کسانی که می گویند اگر مذاکره کنیم مشکل حل می شود به مردم دروغ می گویند و می خواهند که مردم را به اسارت ببرند.

نقدی با بیان اینکه امروز رهبری ما در دست کسی است که با سواد ترین و فاضل ترین است و در این سال ها ریالی از بیت المال را وارد زندگی شخصی خود نکرده است گفت: قدر این انقلاب را بدانیم تا آن را به سلامت به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه