معرفی ۴ گیلانی به عنوان تولیدکننده نمونه بخش کشاورزی

در سی و سومین دوره انتخاب بهره برداران و تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی از۴ تولیدکننده گیلانی به عنوان نفرات برتر قدردانی شد.

معرفی ۴ گیلانی به عنوان تولیدکننده نمونه بخش کشاورزی

به گزارش ۸دی گودرز کمال پور، رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی گیلان گفت: از ۴ نفر از تولیدکنندگان برتر استان گیلان به عنوان نفرات برتر کشاورزی کشور در مراسم سی و سومین دوره انتخاب، معرفی بهره برداران و تولیدکنندگان نمونه با حضور وزیر جهاد کشاورزی تقدیر شد.

وی  افزود: سید جلال موسوی، برنجکار نمونه رقم بومی با عملکرد بالای ۴ هزارو ۸۰۰ تن از شهرستان رودسر، جلال ابراهیمی، چای کار نمونه با تولید بیش از ۱۱ تن در هکتار از شهرستان لاهیجان، هادی پور محمدی، نوغاندار نمونه ملی از شهرستان لاهیجان با تولید بیش از ۴۳ کیلو گرم، سید احمد مولایی، صنوبر کار نمونه کشوری از شهرستان صومعه سرا با تولید متوسط ۱۷۰ مترمکعب چوب در هکتار از نمونه‌های ملی گیلان هستند.

رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه این افراد به عنوان الگو و معیار به سایر تولیدکنندگان و بهره برداران ارایه و معرفی شدند، تصریح کرد: این کشاورزان با برخورداری از دانش روز کشاورزی، همکاری با محققان و مروجان و به کار بردن شیوه‌های جدید کشاورزی، سطح تولید خود را به حداکثر رسانده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه