رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

«مردمی بودن» محور اصلی برنامه های چهل سالگی انقلاب/ نمایشگاه کارنامه انقلاب در گیلان برپا می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برپایی نمایشگاه فاخری در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۹آذر تا ۷ بهمن در محل نمایشگاه های دائمی برگزار می شود که به عنوان یک نمایشگاه محوری کارنامه انقلاب را معرفی می کند.

«مردمی بودن» محور اصلی برنامه های چهل سالگی انقلاب/ نمایشگاه کارنامه انقلاب در گیلان برپا می شود

به گزارش خبرنگار هشت دی حجت الاسلام اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه ۴۰ سال از عمر انقلاب می گذرد و علیرغم‌تمام دشمنی ها و توطئه های دشمن برای ملت ایرات سال های زیادی را پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: تمام تلاش دشمن این است که برنامه های مربوط به اربعین انقلاب ناقص بماند و تحریم های ناجوانمردانه آنها نیز در همین راستا است.

وی با اشاره به اینکه این مردم پای عهد خود با شهیدان هستند و همه هزینه های اعتقادی خود را به درستی پرداخت می کنند، بیان کرد: پیر سفر کرده ما این مردم را خوب شناخت که در وصیت نامه خود گفت این مردم بهتر از مردمان زمان رسول خدا(ص)، امیر مومنان(ع) و مردمان زمان سیدالشهدا(ع) هستند و ما به این مردم افتخار می کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه این روزها این فشارهای اقتصادی، سختی ها و همه مشکلات را مردم به جان می خرند تا پای عشق خود به امام (ره)بمانند افزود: خوش به سعادت کسانی که در سِمت جاروکشی برای این مردم هستند.

حجت الاسلام اشجری در ادامه تصریح کرد: مردم تا آخر می مانند اما این ظلم ها و نابراری ها برای آنها تلخ است و امیدواریم که بتوانیم هر کدام وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مردمی بودن را ویژگی انقلاب دانست و تاکید کرد: مردم این انقلاب را ایجاد کردند یعنی همان هایی که موجب ایجاد انقلاب شدند موجب بقای آن هم می شوند پس اگر مردمداری نکنیم باید خود را در دامان دیگری قرار دهیم.

 

** مهم ترین وظیفه کارگروه ها مردم محور بودن است

وی صاحبان این انقلاب را مردم و ویژگی آن را مردمی بودن و استکبار ستیزی خواند و بیان کرد: مهم ترین وظیفه کارگروه ها مردم محور بودن است.

حجت الاسلام اشجری محور برنامه های آینده را امید آفرینی دانست و گفت: دشمن تلاش می کند تمام مردم مارا ناجوانمردانه ناامید کند پس ما باید تلاش کنیم تا شعار اصلی ستاد بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی که «افتخار به گذشته و امید به آینده» است را محقق کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تا زمانی که به گذشته خود نگاه نکنیم نمی توانیم قدردان حال و آینده خود باشیم، ادامه داد: رهبر انقلاب به ماندگاری اثر در قالب هنر تاکید می کنند پس باید از ابزار هنر برای جذب استفاده کنیم.

وی با اشاره به فضای مجازی که به فضای حقیقی زندگی تبدیل شده است، گفت: یک پیام در فضای مجازی مخاطب به هزاران‌نفر می رسد و گاهی اثرگذارتر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حوزه و دانشگاه را پاسخگوی شبهات در فضای مجازی معرفی کرد و افزود: امروز فضای مجازی نیازمند وقت گذاشتن است که در قالب هنر کلیپ های یک تا دوقیقه ای را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال صبغه فاطمی دارد و از این فرصت طلایی ایام فاطمیه باید به خوبی استفاده کرد، گفت: باید دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنیم.

حجت الاسلام اشجری سنگر امامت جمعه هر شهرستان را قرارگاه فرهنگی آن شهرستان معرفی کرد و افزود: این شورای سیاست گذاری در ذیل خود ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی را دارد که از همان ستاد به ستاد دهه فجر میرسد.

 

** اجرای نمایشگاه با معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در گیلان 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نامه رحمانی فضلی به تمام استانداران کشور در رابطه با ۱۳ مورد وزارت کشور در قالب های اجرایی که یکی از این موارد اجرای یک نمایشگاه فاخر در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: این نمایشگاه از ۲۹آذر تا ۷ بهمن در محل نمایشگاه های دائمی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یک نمایشگاه به عنوان نمایشگاه محوری باید کارنامه انقلاب را در خود بیان کند، با تاکید بر استفاده از ظرفیت مدارس و مراکز دانشگاهی، ادامه داد: ۹دی نیز فرصت بسیار خوبی است و باید از آن بهره برد.

 

** عزم جدی دشمن نشان از حیات و پویایی انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی با بیان اینکه در این ایام با هر روشی که می توانیم باید یک نهضتی ایجاد کنیم و کام مردم را شیرین کنیم، افزود: این راه بسیار نفس گیر را با بصیرت مردم طی خواهیم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان این جشن با عظمت و هیبت خاص انجام می شود و بار دیگر مردم حماسه می آفرینند تصزیح کرد: چهل سالگی انقلاب نشان بلوغ، کمال و استواری است و عزم جدی دشمن نشان از حیات و پویایی انقلاب اسلامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه