رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

برگزاری اجتماع همبستگی با مردم فلسطین در گیلان

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری اجتماع باشکوه همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از کودکان بی‌پناه غزه در این استان خبر داد.

برگزاری اجتماع همبستگی با مردم فلسطین در گیلان

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در نشست هماهنگی برگزاری اجتماع باشکوه همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از کودکان بی‌پناه غزه، با اشاره به جنایات بی‌رحمانه رژیم جانی و سفاک صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: دژخیمان صهیونیستی در سایه حمایت استکبار جهانی بدون هیچ واهمه‌ای به جنایات ضدبشری خود در غزه ادامه می‌دهند و هیچ‌گونه پایبندی به قوانین بین‌المللی ندارند.

وی به بی‌اعتنایی رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی به تذکرات سازمان ملل و مجامع جهانی اشاره کرد و افزود: تنها تکیه‌گاه و دلخوشی متجاوزان بی‌رحم صهیونیستی در استمرار جنایات غزه، حمایت‌های گسترده شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار است.

اشجری با بیان اینکه صهیونیست‌های جنایتکار با حمله به بیمارستان‌ها و مراکز غیرنظامی و کشتار کودکان و زنان، خوی وحشیگری و ضدبشری خود را به نمایش گذاشته‌اند، تصریح کرد: جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی برای وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده قابل‌تحمل نیست و اعلام بیزاری می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به شهادت قریب به ۵ هزار کودک و ۳ هزار زن در غزه، تأکید کرد: جنایات سبعانه رژیم نامشروع صهیونیستی نشانه آغاز یک نسل‌کشی بزرگ و تاریخی در جهان است.

وی با بیان اینکه کشتار بی‌رحمانه روزانه ۱۶۰ کودک فلسطینی به دست سفاکان و جلادان اسرائیلی در تاریخ کم‌سابقه است، تصریح کرد: قطعاً این جنایات از سوی مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان دنیا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

اشجری با اشاره به حمایت گسترده سران استکبار جهانی و سکوت رسانه‌های وابسته به آنان در جنایات و نسل‌کشی غزه، بیان کرد: امروز فریاد خشم مردم جهان در اقصی‌نقاط عالم علیه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه به گوش می‌رسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر ضرورت حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین به‌ویژه زنان و کودکان بی‌پناه غزه تأکید کرد و گفت: مردم مؤمن و ولایت‌مدار استان گیلان همواره ثابت کرده‌اند که در هر شرایطی و به هر شکل ممکن پشتیبان و حامی مردم مسلمان و مظلوم فلسطین هستند.

وی از برگزاری اجتماع باشکوه همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از کودکان بی‌پناه غزه در سراسر استان گیلان هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این اجتماع در شهر رشت ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۷ آبان با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی (رئیس‌دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا) در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه