به گزارش ۸دی، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبج دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام سجاد(ع) اظهار کرد: تاکنون مردم ایران با تحمل سختی های داخلی و خارجی در تمام عرصه ها موفق بوده است و این پیروزی ها در تمامی عرصه ها نصیب ملت ما شده است.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه راهی که در پیش گرفته ایم راه امام حسین است افزود: نیروهای سپاه به عنوان فرزندان انقلاب، وظیفه حفظ انقلاب و ارزش های آن را بر عهده داریم و بسیج و بسیجیان، پاسداران غیرموظف انقلاب هم وظیفه دفاع از آرمان های انقلاب را دارند.

وی گفت: در کشور درصد زیادی از مردم حاضر نیستند دینشان و معنای واقعی شیعه را با هیچ چیز دیگر معامله کنند. علیرغم مشکلات داخلی که برخی از این مشکلات و گلایه مردم به حق است اما باز هم این مردم حاضر به معامله با دشمنان انقلاب و اسلام نیستند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه سپاه پاسداران وظیفه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی را بر عهده دارد، اضافه کرد: بسیج و سپاه وظیفه سنگینی را در ابعاد دفاعی و نظامی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و تمامی عرصه ها در قالب جنگ نرم و دفاع از انقلاب دارد. دشمن در حال توطئه و جنگ نرم است و سپاه وظیفه مقابله با این جنگ نرم را دارد.

وی با اشاره به فعالیت های سپاه در عرصه های سازندگی و اجتماعی گفت: با رهنمود مقام معظم رهبری ۸ طرح بزرگ راهبردی با هدف مشارکت مردم در سپاه و بسیج آغاز شده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارهای شایسته و درخور توجهی در کشور انجام داده و بسیجیان خود را وقف انقلاب کرده اند.

آیت الله نعیم آبادی افزود: امروز دشمنان انقلاب و ایران اسلامی از توسعه اندیشه سیاسی ما هراس دارند.

وی به رشوه و نقش تخریبی آن در جامعه اشاره کرده و خواستار ورود بسیج برای ریشه کنی و برخورد با رشوه شد.

استاندار هرمزگان هم گفت: هرمزگان در سایه اقتدار نیرو های مسلح و همدلی مردم و مسئولان یکی از استان های امن کشور در هر دو پهنه دریا و خشکی است.

فریدون همتی افزود: امروز تحریم ها و تهدیدها به فرصتی برای رونق صادرات در کشور تبدیل شده و توسعه گردشگری می تواند جایگزینی برای صادرات نفت کشور باشد.

در پایان از زحمات سردار ترابی تجلیل و سرهنگ اباذر سالاری به عنوان فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان معرفی شد.