جشنواره عمار آتش به اختیار هنرمندان در دفاع از دین و هویت ایرانی است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه جشنواره عمار آتش به اختیار هنرمندان در دفاع از دین و هویت ایرانی است گفت: گاهی یک‌کار فرهنگی و اثر هنری بسیار می تواند در دفاع از حریم دین و ولایت موثر باشد.

جشنواره عمار آتش به اختیار هنرمندان در دفاع از دین و هویت ایرانی است

به گزارش۸دی، حجت الاسلام سعید مهدوی درباره افتتاحیه فیلم‌جشنواره عمار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: بسیاری از مدافعان حرم مانند شهید سیرت نیاها از وطن هجرت کردند تا در مقابل عروسک های نظام سلطه داعشی ها تکفیری مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه حقیقت جنگ و تقابل حق و باطل این است که دامنه جنگ نرم بیشتر از دشمنی و عداوت داعشی های تکفیری است افزود: ما در حوزه فرهنگ و رسانه نیز داعشی داریم که سر افراد را ذبح نمی کنند بلکه ایمان، و حق و تقوای افراد را ذبح می کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: شهدای مدافع حرم بویژه شهید سیرت نیاها پیش از آنکه مجاهد و مدافع حرم اهل بیت باشند در حوزه فرهنگ مجاهدت می کردند و مدافع حریم دین و اهل البیت بودند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه نظام اسلامی مورد هجمه و شبیخون فرهنگی دشمن قرار گرفته است افزود: در کشور عده ای به حریم اهل بیت در غالب فیلم سازی، مستند سازی ایمان و تقوای مردم را نشانه گرفته اند بطوریکه در گوشی های موبایل و فضاهای رسانه ای هجمه های زیادی علیه دین خدا با پشتوانه و کمک های‌مالی و همه جانبه رژیم سلطه و استکبار وجود دارد.

مهدوی با بیان اینکه‌خطر تکفیری های داعشی فرهنگی از داعشی های نظامی خیلی بیشتر است افزود: صورت و عمل تکفیری های نظامی داعشی انزجار کننده و داعشی های فرهنگی ، حجاب و حیای زنان و مردان را در فیلم های داخلی و ماهواره ای مورد هدف قرار داده اند و با نشر روابط نامشروع، بی حیایی، دین و روحانیت ستیزی در قالب هنر طیف عظیمی از مردم و جوانان را هدف قرار داده اند .

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: دشمن راس الایمان ها را نشانه گرفته است و با شبه، تردید و وسوسه های هوس انگیز موجب دلسردی مردم شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره عمار صف کشی مردمی امت هنرمند برای دفاع از دین و هویت ایرانی در قالب هنر و به نوعی آتش به اختیار است گفت: برخی مواقع دستگاه های متولی در حوزه هنر و فرهنگ وظیفه خود را به خوبی انجام نمی دهند که در مقابل آنان جوانان مومن در حوزه فرهنگ و رسانه با عنوان جشنواره عمار وارد عمل میشوند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه جشنواره عمار لبیک گویی به مولای زمان در حوزه هنر ، فرهنگ و رسانه است افزود: این اقدام کمتر از مجاهدت به عنوان‌رزمنده مدافع حرم در سوریه نیست و گاهی یک‌کار فرهنگی و اثر هنری بسیار می تواند در دفاع از حریم دین و ولایت موثر باشد.

مهدوی ادامه داد: یکی از خصوصیت مدافعین حرم امر به معروف و نهی از منکر در حوزه فرهنگی است و جشنواره عمار یک نوع امر به معروف و نهی از منکر مدرن رسانه ای آخرالزمانی و آتش به اختیار است تخریب ها علیه باورهای دینی از طریق هنر و رسانه همیشه وجود دارد که اخیرا به اوج خود رسیده است و هرچقدر به ظهور امام زمان(عج) نزدیک می شویم فعالیت شاخه هنری در دنیا بیشتر می شود که بر این اساس مومنان برای رسیدن به حکومت جهانی می بایست زمینه ساز فرهنگی و رسانه ای مسلح به سلاح علم و هنر شوند تا از حریم الهی و باورهای دینی دفاع کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه