حمیدرضا دنیادیده
عضو اسبق کمیسیون سیاست خارجی مجلس:

ضرورت تقویت بنیه دفاعی یمن برای دفاع/ حمله موشکی یمن پاسخ دندان‌شکن ارتش و انصار الله به تجاوزهای عربستان بود

آقازاده بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی یمن تاکید کرد و گفت: حمله موشکی یمن پاسخ دندان‌شکن ارتش و انصار الله به تجاوزهای عربستان بود.

ضرورت تقویت بنیه دفاعی یمن برای دفاع/ حمله موشکی یمن پاسخ دندان‌شکن ارتش و انصار الله به تجاوزهای عربستان بود

سید علی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رشت در واکنش به پاسخ موشکی یمن به تجاوز عربستان با اشاره به برد بالای هزار کیلومتری این موشک اظهار کرد: حمله موشکی یمن به مرکز عربستان پاسخ دندان‌شکن به فاجعه انسانی عربستان در یمن بود.

وی بابیان اینکه همه دنیا شاهد هست که یک فاجعه انسانی در یمن در حال شکل‌گیری است، افزود: میلیون‌ها نفر در یمن کشته و یا در حال مرگ هستند و انواع محرومیت‌ها و محدودیت‌ها برای شهروندان یمنی اعمال می‌شود.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب‌های گسترده در یمن و پیکرها مانده در زیر آوارهای ناشی از تجاوز عربستان در آن کشور گفت: عربستان پیوسته با هواپیماها و سلاح‌هایی که از آمریکا گرفته مردم بی‌گناه یمنی را در حال قتل‌عام هست.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌ عکس‌العمل به‌جا و به‌موقع رزمندگان و نیروهای یمنی خاطرنشان کرد: نیروهای ینی هم از فجایع ای که در کشورشان می‌افتد ساکت نمی‌نشینند و یقیناً نسبت به این فجایع واکنش درخور و شایسته خواهند داد.

آقازاده با اشاره به تقسیم جغرافیایی یمن به دو تیکه و به‌ جان هم انداختن مردم در آن سامان گفت: استکبار جهانی درگیری داخلی را بر مردم کشور یمن تحمیل کرده‌اند و گویا جوانان یمنی تمام تلاش خود را می‌کنند تا حداقل پاسخ تجاوزات عربستانی را بدهند.

وی با اشاره به پاسخ دندان‌شکن یمن با استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای ضربه زدن به عربستان مطرح کرد: یمنی‌ها انسان‌های پرتلاشی هستند و اکنون با حملاتی که به عربستان سعودی داشتند گویا آلام و دردهای خود را تسکین می‌دهند.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید برافزایش توان دفاعی یمن خاطرنشان کرد: باید ارتش و نیروهای انصار الله در یمن تقویت شوند تا بتوانند پاسخگوی تجاوزهای مستکبران به‌ویژه عربستان سعودی باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه