تنش ها در شورای شهر رودسر؛

رسمیت نیافتن مراسم تحلیف شورای شهر رودسر/ دو منتخب شورا: دعوت نامه ای برای حضور در مراسم دریافت نکردیم

مراسم تحلیف شورای رودسر بدلیل عدم حضور دو عضو رسمیت نیافت.

رسمیت نیافتن مراسم تحلیف شورای شهر رودسر/ دو منتخب شورا: دعوت نامه ای برای حضور در مراسم دریافت نکردیم

به گزارش ۸دی به نقل از رودسریها ، مراسم تحلیف شورای شهر رودسر صبح امروز بدلیل حضور نیافتن دو تن از اعضای شورای اسلامی این شهر رسمیت نیافت.

 

اسماعیل صفری در گفتگو با خبرنگار رودسریها ، دلیل حضور نیافتن خود را در مراسم تحلیف ، عدم دریافت دعوت نامه مراسم از سوی فرمانداری رودسر اعلام کرد.

 

وی با ابراز نگرانی از این وضعیت پیش آمده ، افزود: جای تاسف است این شرایط باعث شد تا در جلسه حضور پیدا نکنم .

 

عضو دوره چهارم و پنجم شورای شهر رودسر یادآور شد در سال های گذشته اصل و بنای کار بر این بود که آئین تحلیف شوراهای اسلامی شهر بطور همزمان و هماهنگ در فرمانداری برگزار می شد ، اما حال چه شده است که امسال با تغییر شرایط از هرکدام از شوراهای پنج گانه در ساعات مختلف این مراسم برگزار خواهد شد.

 

شهرام قهرمانی دیگر عضو منتخب شورای شهر رودسر با تائید حضور نیافتن خود در آئین تحلیف شورای اسلامی شهر رودسر دلیل آن را دریافت نکردن دعوت نامه از سوی فرمانداری عنوان کرد و گفت: معتقدم شرایط بوجود آمده باعث ایجاد ناهماهنگی بیشتر بین اعضای شورا در امر ارائه خدمات رسانی به مردم خواهد شد.

 

وی گفت : در سال های قبل شرایط اینگونه نبوده و در زمان فرماندار سابق مراسم تحلیف بصورت همزمان و هماهنگ و با حضور تمام اعضای شوراهای شهرستان و در محل فرمانداری برگزار می شد که متاسفانه شرایط امسال برخلاف روند سالهای گذشته برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه