فرماندار آستارا در گفتگو با 8دی:

امت اسلامی در روز قدس دنبال احقاق حقوق فلسطین است/ حضور پرشکوه مردم در روز قدس بیانگر انزجار عمومی از استکبار است

فرماندار آستارا گفت: حضور پرشکوه مردم در روز قدس بیانگر انزجار و نفرت عمومی مردم از جامعه استکبار جهانی به سردمداری اسرائیل است.

امت اسلامی در روز قدس دنبال احقاق حقوق فلسطین است/ حضور پرشکوه مردم در روز قدس بیانگر انزجار عمومی از استکبار است

یونس رنجکش در گفتگو با خبرنگار ۸دی، پایه گذاری روز جهانی قدس را افتخار جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: یکی از افتخارات بناینگذار جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری راهپیمایی روز جهانی قدس برای استکبارستزی جهان اسلام در مقابل نظام سلطه است.

وی روز قدس را یادآور حقوق بشر دانست و گفت: رو قدس بیانگر حقوق بشر در پیشگاه مدعیان حقوق بشری است که در جای جای جهان می چرخند اما خود پس از چند دهه حقوق ملت ها را ضایع می کنند.

فرماندار بندر مرزی آستارا با اذعان به اینکه مدعیان حقوق بشر حقوق ملت فلسطین را پایمال کرده اند، گفت: همچنان ملت و دولت فلسطین زیر ظلم و ستم یاوه گویان استکبار جهانی به سردمداری اشغالگر قدس اسرائیل کودکش است.

نماینده دولت در بندر مرزی آستارا روز قدس را روز وحدت امت اسلامی برشمرد و گفت: ملت مسلمان جهان با برگزاری راهپیمایی و فریاد کشیدن مرگ بر اسرائیل حقوق به حق ملت مظلوم فلسطین را می طلبند.

رنجکش یکی از اهداف ملت مسلمان در راهپیمایی را بیان انزجار عمومی از جامعه ظلم و ستم جهانی نام برد و بیان کرد: مردم ایران در طی سه دهه اخیر در پیروی از پشنهاد بنیانگذار جمهوری اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه تر از همیشه شرکت خواهند کرد.

وی به حمایت همه جانب امت اسلامی از ملت مظلوم فلسطین تاکید داشت و افزود: باید به جهنیان نشان داد که پایبند آرمان های انقلاب اسلامی هستیم که یکی از آن آرمانها آزادی قدس شریف است.

فرماندار آستارا با بیان اینکه راهپیمایی ملت ایران تا آزادی کامل قدس ادامه خواهد داشت، گفت: مردم گیلان همزمان با ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و نشان خواهند داد که در صفوف ملت ایران وحدت جریان دارد و پایبند راه امام، رهبری و شهدا هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه