نماینده مردم فومن و شفت در گفتگو با 8دی:

فراهم کردن زیرساختها، لازمه رشد گردشگری گیلان است / رهایی از بن بست، شرط رونق گردشگری شهرستان شفت

نماینده مردم فومن و شفت گفت: شرط رونق صنعت گردشگری در شهرستان شفت رها شدن شهرستان مذکور از وضعیت بن بست است.

فراهم کردن زیرساختها، لازمه رشد گردشگری گیلان است / رهایی از بن بست، شرط رونق گردشگری شهرستان شفت

حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی افتخاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، رونق گردشگری را موجب رشد اقتصادی گیلان برشمرد و اظهار داشت: گردشگری از جمله صنایع پاکی است که هم اشتغال را به دنبال دارد و هم در ارتباط با آن آلودگی ایجاد نمی شود.

وی با بیان اینکه گیلان وضعیت مطلوبی نسبت به پرداختن در حوزه گردشگری دارد، افزود: شهرستان های استان گیلان به جهت داشتن مناطق بکر طبیعی و تاریخی همیشه خواستگاه بازدیدکنندگان و گردشگران بوده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی وجود زیرساخت را از جمله اولویت های رونق گردشگری نام برد و گفت: رونق گردشگری در شهرستان های فومن و شفت نیازمند ایجاد زیرساختها و شرایط خاص گردشگر پذیر است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به تشریح وضعیت گردشگری در شهرستان شفت پرداخت و اظهار کرد: رونق گردشگری شهرستان شفت منوط و مشروط به بازگشایی جاده شفت به زنجان است.

این نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد: تا زمانی که شهرستان شفت از بن بست خارج نشود رونق گردشگری نخواهد داشت.

افتخاری ضمن تاکید بر معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی افزود: باید جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان شفت معرفی شوند و این شناسایی ابتدا” نیازمند ایجاد زیرساختها است.

نماینده فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه باید جذب توریسم یک امر همگانی باشد، گفت: همه باید کمک کنند تا زیرساخت ها ایجاد شود و در جذب توریسم و صنعت گردشگری سهم داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه