واکنش تند مردم به نجابت رئیسی ها؛

شما حزب اللهی ها که مملکت دستتان است چرا شلوغ نمی کنید؟

خشونت طلبی رئیسی و طرفدارانش دروغی بزرگ بود که با نجابت و تمکین آنها به قانون در مقابل همه تخلفات انتخاباتی برملا شد.

شما حزب اللهی ها که مملکت دستتان است چرا شلوغ نمی کنید؟

به گزارش ۸دی، دو انتخابات ۸۸ و ۹۶ معیار و سنجش بسیار خوبی برای محک بدنه اجتماعی دو جریان سیاسی موجود در کشور است، یک جریان که همواره مدعی صلح طلبی و آرامش بوده و جریان دیگر که متهم به جنگ طلبی و خشونت طلبی است.

جریان مدعی آرامش طلبی و صلح طلبی در کشور در مواجهه با نتیجه انتخابات ۸۸ با به خیابان کشاندن بدنه اجتماعی خود در خیابان به اعتراف کارشناسان در کوتاه مدت آرامش را به مدت ۸ ماه از جامعه گرفت و و در بلند مدت سایه تحریم و محاصره اقتصادی را بر سر ایران گستراند.

ایجاد شکاف در اتحاد و همبستگی ملی،  تبدیل پیروزی مشارکت ۸۵ درصدی به شکست، تخریب چهره، نهادها، شخصیت‌ها و مراکز قانونی نظام مانند ولایت فقیه، شورای نگهبان، سپاه، بسیج و صدا و سیما، حرمت‌شکنی و هجمه به ارزش‌های دینی و ملی، افزایش امید دشمن به بی ثبات سازی سیاسی و براندازی در ایران، خسارات های اقتصادی و افزایش فشار و تشدید تحریم ها، کاهش ارزش پول ملی، باج خواهی در پرونده هسته ای و افزایش جرائم امنیتی نمونه ای از خسارت های بر نتافتن نتیجه انتخابات از سوی جریان مدعی صلح طلبی و آرامش طلبی بود.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، رازوجرگلان، جاجرم و گرمه و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خسارت های فتنه ۸۸ را بیشتر از خسارتهای جنگ تحمیلی عنوان و تصریح کرد: «… می‌توان گفت خسارت های این فتنه به مراتب از ۸ سال جنگ تحمیلی بیشتر بود و کشور در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی حتی نظامی دچار خسارت های بی شماری شد…به واسطه این فتنه ۸ ماهه گروهک‌هایی مثل منافقین دوباره دور هم جمع شدند و جان تازه برای مقابله با کشور ما به دست آوردند. آن‌ها با دادن سلاح به مزدوران خود ناامنی را در کشور ایجاد کردند. همچنین رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در تحلیل خود آرزوی نابودی نظام ایران را داشت. همه این اتفاقات به سبب سیگنال های یک عده در داخل ایران بود که سب طمع آن‌ها به منافع کشورمان شد.»/ کیوسنا

می توان گفت ” با احتساب این موارد، خسارات مادی وارده توسط فتنه به کشورمان بالغ‌بر بیش از ۳۲۴ هزار میلیارد تومان خواهد بود، عددی که می‌تواند در حال حاضر بیش از دو میلیون و صد و شصت‌وسه هزار فرصت شغلی جدید را در کشور فراهم نموده و بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را رفع کند./ موج رسا ”

قطعنامه ۱۹۲۹ با فشارهای فراوان آمریکا و اعطای امتیازهای فراوان به چین و روسیه در سالگرد فتنه ۸۸ به تصویب رسید تا پیامی آشکار برای عوامل آشوب داخلی ایران داشته باشد.

آدام ارلی، سفیر آمریکا در بحرین قبل از مذاکرات اکتبر ۲۰۰۹ در ژنو افزود: «اگر مذاکرات ژنو موفقیت‌آمیز نباشد و در آن پیشرفتی حاصل نشود، آمریکا قصد دارد همزمان با تشدید تحریم‌ها، اعمال فشار سیاسی علیه تهران را با حمایت «رسمی»، «علنی» و «گسترده» از موسوی و خاتمی وسعت بخشد چرا که هیچ فشاری به دولت ایران بدون تقویت جریان‌های طرفدار غرب در ایران کارساز نیست»./ مشرق

همه ی این خسارات در نتیجه ی عدم وجود ظرفیت پذیرش باخت از سوی سرشاخه های بدنه اجتماعی طرفداران جریان غرب گرا در سال ۸۸ بود که با فریب و دروغ مردمی که به آنها رای داده بودند را به خیابان کشاندند تا آنها را روبه روی نظام قرار دهند.

اما در انتخابات ۹۶ نه کاندیدای مورد حمایت، نه سرشاخه های بدنه اجتماعی رئیسی اقدامی جهت بر هم زدن فضای داخلی علی رغم وجود اسناد واقعی در خصوص وقوع تخلفات بسیار زیاد در جریان برگزاری انتخابات انجام ندادند.

تخلفاتی همچون: عدم رعایت عدالت در اعلام اسامی نامزدها، عدم صدور کارت ورود به صندوق ناظران حجت الاسلام رئیسی، جلوگیری از ورود ناظران دارای مدرک نظارت حجت الاسلام رئیسی به صندوق، شروع به کار همراه با تاخیر در برخی شعب، تبلیغ غیرقانونی به نفع دولت سر صندوق ها، توزیع تعرفه بدون مهر، فعالیت ستادهای رئیس جمهور مستق پس از پایان فرصت قانونی، تهدید و تطمیع و خرید رأی برای روحانی که اسناد آن موجود است.

رئیسی و طرفدارانش بهانه های واقعی زیادی داشتند برای شلوغ کردن، مانند عدم توزیع صحیح تعرفه که منجر شد جیزی در حدود ۱ میلیون نفر به اعتراف وزیر کشور و بیش از ۳ میلیون به اعتقاد سایر کارشناسان نتوانند رای دهند، یا خرید رای برای روحانی که اسناد تصویری آن هم موجود است در رسانه ها، یا سواستفاده از منابع مالی دولت و اعطای وام های ده میلیونی به دهیاران و.. اما شلوغ نکردند.

سبد آرای مناطق روستایی با ۱۸ میلیون رای و معدل مشارکت ۹۰% بزرگترین و موثرترین سبد رای برای تعیین رئیس جمهور بوده است. روستائیان با بیش از ۱۷ میلیون رای در انتخابات ۹۲ مهمترین نقش را در تعیین رئیس جمهور ایفا نمودند اما در انتخابات ۹۶ به یکباره شاهد کاهش بی‌سابقه ۳۹% مشارکت در مناطق روستایی (حدود۷‌میلیون رای) هستیم. اکنون به شکل بسیار جدی این سوال مطرح است که چرا و چگونه کاهش مشارکت در مناطق روستایی صورت گرفته و چه ارتباط معناداری با عدم ارسال تعرفه به شعب اخذ رای در مناطق روستایی داشته است؟! این اقدام علاوه بر کاهش آرای آقای رئیسی، از یک سو موجب کاهش نرخ مشارکت در کل کشور شده و از سوی دیگر موجب افزایش درصد آرای روحانی به نصاب ۵۷% در انتخابات شده است./ سراج

در مواجهه میدانی خبرنگار ۸دی پس از اعلام نتایج انتخابات با مردم، آنچه مورد تعجب برخی از افراد جامعه بود این است که چرا طرفداران رئیسی با وجود این همه تخلفات روشن شلوغ نکردند و دست به اعتراض نزدند.

یکی از مردم به یکی از اعضای ستاد مردمی رئیسی در گیلان با عصبانیت گفت: شما طرفداران رئیسی، شما حزب اللهی ها که مملکت دستتان است چرا شلوغ نمی کنید، چرا دست به اعتراض نمی زنید، بریزید در خیابان و نگذارید این ها سر کار بمانند، شما اگر شلوغ کنید می توانید موفق شوید.

پاسخ اما از سوال جالب تر بود، عضو ستاد رئیسی گفت: مگر ما حزب اللهی ها وحشی هستیم که اینگونه عمل کنیم و بریزیم خیابان، ما اگر اعتراضی هم داشته باشیم از راه قانونی آن را پیگیری می کنیم.

در انتخابات ۹۶ هم نجابت رئیسی و سرشاخه هایش معلوم و مشهور شد و هم نجابت رای دهندگان عادی وی مشخص گردید، حتی می توان مدعی شد اگر رئیسی هم ادعای تقلب می کرد، طرفدارانش حاضر نبودند قانون را زیر پا بگذارند و شورای نگهبان و ولایت فقیه را زیر سوال ببرند.

حزب اللهی ها شاید شعار صلح طلبی و آرامش طلبی سر ندهند اما حاضر نیستند به خاطر منافع شخصی منافع ملی را با خطر مواجه کنند، حزب اللهی ها شعار نمی دهند، آنها عمل می کنند، آنها در سوریه و عراق جان می دهند تا همه ی ملت ایران از جمله ۲۳ میلیون نفری که به روحانی رای داده اند زیر سلطه داعش قرار نگیرند.

حزب اللهی ها در سوریه و عراق و یمن و لبنان و فلسطین جان می دهند تا طرفداران کنسرتی روحانی در کنسرت جان ندهند و حوادث تلخی همچون کنسرت منچستر در ایران رخ ندهد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اسماعیل
لاید اونم زن کلینتون بود که توی کوی دانشگاه در سال 76 دانشجو ها را از بالای ساختمون به پایین پرت کرد اونم عمه من بود که تو سال 88 اینمه جوان و دستگیر کرد و کشت و تو کهریزک جنایت کرد طرفداران اصلاحات و جنبش سبز هیچگاه اهل خشونت نبوده و نیست ... این قداره کشان همین ریشو های باصطلاح حزب اللهی بوده اند که حبه واقع حزب شیطانند نه حزب خدا ... شرم کنید که اسم خدا را بیاورید
صادقی در پاسخ به اسماعیل
جکی خنده دار تر این که این جماعت اصلاح طلب وحشی طرفدار خشونت نیستن نشنیدم/ اینا ب خودشونم رحم نمیکمنن/ خانوم راستگو در تهران فقط بخاطر رای ندادن به هاشمی بهش حمله کردن بکشنش/ در سال 88 اینها که هلال احمری رو لخت کردن کیا بودن؟/ وحشیا به سطل آشغال و ماشین اورژانس و پلیس هم رحم نکردن/ وحشی تر از این جماعت فک کنم مغولا بودن فقط
در حاشیه