امروز؛

فرمانده سپاه قدس گیلان با مادر شهیدان “نهی قناد” دیدار کرد + تصاویر

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با حضور در منزل شهیدان یوسفی از مادر گرانقدر این سه شهید عزیز دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با مادر شهیدان “نهی قناد” دیدار کرد + تصاویر

به گزارش ۸دی، سردار پاسدار محمدعبدالله‌پور امروز با حضور در منزل شهیدان نهی قناد در دیدار با حاجیه فاطمه شاد سعادت مادر شهیدان مهدی و محمود نهی قناد از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره این شهدای عزیز را گرامی داشت.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان در این دیدار با تبریک سال نو به خانواده این شهیدان به‌ویژه مادر بزرگوار شهدا اظهار داشت: هر جا نامی از غیرت و مردانگی است نام و یاد شهدای گرانقدر ما می‌درخشد و اثرات معنوی حضور شهدا فضای میهن ما را معطر کرده است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه جوانان غیور این سرزمین در هر برههای که نیاز به وجود عزیزشان باشد برای دفاع از اسلام، مردم و میهن جان عزیزشان را فدا می‌کنند افزود: در مسیر ولایت بودن از ویژگی‌های بارز شهدای عزیز است و این بهترین راهنما برای بازماندگان است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به هجمه سنگین نرم و روانی دشمن در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا در زمینه اشاعه و انتشار افکار و عقاید و روش زندگی شهدا که می‌تواند الگوی افراد جامعه باشد رسالتی خطیر بر عهده دارند.

مادر شهیدان نهی نقاد نیز در این دیدار با تشکر از فرمانده سپاه قدس استان گیلان و هیئت همراه جهت حضور در منزل ایشان، پاسداران را مایه عزت و افتخار ایران اسلامی دانست و گفت: برای همه جان برکفان این سرزمین و همرزمان فرزندان شهیدم آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری دارم.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار کتابچه‌ای از یادمان کنگره ۸ هزار شهید دفاع مقدس استان گیلان در سال ۹۵ را به مادر شهیدان نهی قناد تقدیم کرد.

سردار عبدالله‌پور را در این دیدار سرهنگ بایرامی معاون هماهنگ کننده، سرهنگ میرسرایی مسئول نیروی انسانی بسیج، سرهنگ مرزبند مسئول ایثارگران سپاه گیلان، سرگرد نوروزی مسئول ایثارگران بسیج سپاه قدس گیلان و خاکپور مسئول خبرگزاری تسنیم استان گیلان همراهی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فاطمه شاد سعادت مادر شهیدان مهدی و محمود قناد، مشاور سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در امور راهیان نور خانواده‌های شهدای گیلان است.

عکس‌ها از محمد رنجبر

منبع: خبر گزاری تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه