فرمانده سپاه قدس:

سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند

فرمانده سپاه قدس گفت: تبعیت از فرامین ولایت و اخلاص رمز موفقیت بسیج در ماموریت‌های مختلف بوده است.

سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند

به گزارش ۸دی،سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان به مناسبت هفته بسیج با سردار محمد عبدالله‌ پور فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کرد.

در این دیدار سردار “محمد عبدالله‌پور” تلاش‌های مجاهدانه فرماندهان و کارکنان انتظامی استان در راستای حفظ نظم و امنیت جامعه را ستودنی دانست و بیان داشت: سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند.
وی با بیان اینکه ۴۱ سال از عمر بسیج می¬گذرد گفت: از ابتدای تاسیس بسیج، این نهاد توانسته تمامی تهدیدات دشمنان را خنثی و آنها را از رسیدن به اهداف پلید خود مایوس کند.
فرمانده سپاه گیلان با اشاره به اینکه اگر حضور نیروهای بسیجی در ۸ سال دفاع مقدس نبود، شاید سرنوشت جنگ به گونه‌ دیگری رقم می‌خورد ادامه داد: تبعیت از فرامین ولایت و اخلاص رمز موفقیت بسیج در ماموریت‌های مختلف بوده است.

*بسیج و ناجا دو بازوی مستحکم برای خدمت‌رسانی به مردم هستند
در ادامه سردار ملکی ضمن تبریک هفته بسیج، نقش و جایگاه بسیج را در دوران جنگ تحمیلی و همچنین در سال‌های بعد از جنگ بسیار مهم دانست و روحیه شجاعت، ایثارگری و جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب را از ویژگی‌های این نیروی مخلص خدا به تعبیر امام راحل عنوان کرد.
وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و اجتماعی حضور فعالانه‎‌ دارد، اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بسیجیان سهم بزرگی در مبارزه با این ویروس منحوس و خدمت‌رسانی به مردم ایفا کرده‌اند که جای قدردانی دارد.
فرمانده انتظامی استان گیلان هم‌افزایی و همراهی بسیج و ناجا را در برقرای نظم و امنیت عمومی موثر قلمداد کرد و افزود: امروز بسیج و ناجا دو بازوی مستحکم برای خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه برقراری امنیت و آرامش هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه