روز شمار تاریخ ترور در ایران / یکم بهمن؛

ترور ۱۷ نفر توسط منافقین / منافقین تعدادی کارگر و سرباز وظیفه را در یک بهمن شهید کردند

مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۷ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۹ تا ۶۳ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

ترور ۱۷ نفر توسط منافقین / منافقین تعدادی کارگر و سرباز وظیفه را در یک بهمن شهید کردند

به گزارش ۸دی، یکم ماه بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۷ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۹ تا ۶۳ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

غلامرضا صادقیان هامانه ۲ شهریور ماه ۱۳۴۹ در استان یزد متولد شد و یکم بهمن ماه ۱۳۵۹ در حالی که کارگر ساده بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدسلطان خوزان ۱۲ خرداد ماه ۱۳۳۵ در استان آذربایجان غربی متولد شد و یکم بهمن ماه ۱۳۵۹ در داخل شهر مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

نجیب اباذری گورچین قلعه ۱۷ خرداد ماه ۱۳۳۸ در استان آذربایجان غربی متولد شد و یکم بهمن ماه ۱۳۵۹ در سنندج توسط گروهک تروریستی منافقین در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

روح الله خارایی ۱۰ مرداد ماه ۱۳۴۱ در استان همدان متولد شد و یکم بهمن ماه ۱۳۶۱ در محور سقز بوکان در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ماشاالله هاشمی ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۴۶ در استان مرکزی متولد شد و ۱ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

اسدالله قایم پناه ۳ خرداد ماه ۱۳۳۵ در استان کردستان متولد شد و یکم بهمن مه ۱۳۶۱ در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

فتح الله سرخی یکم آذرماه ۱۳۴۱ در استان اصفهان متولد شد و یکم بهمن ماه ۱۳۶۱ در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدشفیع احمدی ۶ خرداد ماه ۱۳۴۲ در استان مرکزی متولد شد و یکم بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه توسط گروهک منافقین به شهادت رسید.

علی اختری ۱۰ دی ماه ۱۳۴۲ در استان مازندران متولد شد و یکم بهمن ماه ۱۳۶۱ بوسبله گروهک تروریستی منافقین در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رضا رفیعی ۳ تیر ماه ۱۳۴۱ در استان اصفهان متولد شد و یکم بهمن ماه ۱۳۶۱ در سنندج در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حسین رستمی منش ۱۲ تیر ماه ۱۳۴۲ در استان مرکزی متولد شد و یکم بهمن ماه ۱۳۶۱ در سقز در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ملا‌عزیز جنگلی ۱۱ تیر ماه ۱۳۲۲ در استان آذربایجان غربی متولد شد و یکم بهمن ماه ۱۳۶۱ توسط گروهک تروریستی منافقین در آبگرم سلماس در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

اسداله امیدی ۲ مرداد ماه ۱۳۴۲ در استان مرکزی متولد شد و یکم بهمن ماه ۱۳۶۱ بوسیله گروهک تروریستی منافقین در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدحسین یوسفیان ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۴۲ در استان خراسان متولد شد و ۱ بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در محور مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ابراهیم بابایی ۲ مهر ماه ۱۳۴۶ در استان کرمانشاه متولد شد و یکم بهمن ماه ۱۳۶۲ در جوانرود بوسیله گروهک تروریستی منافقین در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

خداداد کیانی ملامحمود ۲۸ اسفند ماه ۱۳۴۳ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و یکم بهمن ماه ۱۳۶۳ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

احمد سیرجانی در یکم فروردین ۱۳۴۱ در خراسان متولد شد و به شغل خیاطی مشغول بود تا اینکه یکم بهمن ماه ۱۳۶۳ در خیابان احمد آباد محمد این شهر به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه