فرماندار رشت:

مردم گیلان در ۸ دی نشان دادند فریب نمی خورند / تکفیری ها در صدد از بین بردن وحدت اسلامی هستند

فرماندار رشت گفت: ما کسانی را که در جهت انسجام حکومت اسلامی گام بردارند ارج می گذاریم و آنها را در خط اسلام و رهبری می دانیم.

مردم گیلان در ۸ دی نشان دادند فریب نمی خورند / تکفیری ها در صدد از بین بردن وحدت اسلامی هستند

به گزارش هشت دی، نشست بزرگداشت یوم الله ۹ دی صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری رشت با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری،  رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان، سید عیسی مهدوی،  فرماندار رشت و مجید دوهندو فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد.
فرماندار رشت با بیان اینکه همه گروه ها، چه  اهل سنت و شیعه در زیر چتر نظام فعالیت می کند اظهار داشت: دشمن با ایجاد تفرقه و راهبردهای جدید به دنبال ضربه زدن به این اتحاد است اما مردم با اعتقاد راسخ در حال انجام وظیفه بوده و به توسعه ی کشور اسلامی خود می اندیشند.
مهدوی با اشاره به اینکه جریان های تکفیری در صدد از بین بردن وحدت جامعه اسلامی هستند تصریح کرد: ما کسانی را که در جهت انسجام حکومت اسلامی گام بردارند ارج می گذاریم و آنها را در خط اسلام و رهبری می دانیم.
فرماندار رشت متذکر شد: حماسه ۹ دی در  هفته ی وحدت و با حضور همه آحاد ملت به خصوص هموطنان اهل سنت در استان نشان از  همگرایی و وحدت است. تا به موجب آن  بتوانیم زیر خط ولایت بمانیم و اقتدار ملت ایران را فزایش دهیم.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری،  جانشین بر حق امام راحل هستند افزود: ایشان فرمودند که حماسه مردم ایران در ۹ دی و مردم گیلان در ۸ دی نشان دادند که دشمن ستیز بوده و با بصیرتی که دارند فریب دشمن را نخواهند خورد.
مهدوی ادامه داد مردم گیلان در هشت دی نشان دادند که زیر خط ولایت می مانند. این روز مایه اقتدار نظام اسلامی و ولایت است و اجازه نخواهیم داد که دشمن هیچ آسیبی به نظام جمهوری اسلامی بزند.

سرهنگ مجید دوهندو در نشست بزرگداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: دشمن تمام امکانات خود را برای از بین بردن ارزشهای انقلاب اسلامی بسیج کرده است.
وی با اشاره به ایجاد فتنه در داخل کشور به وسیله دشمنان مطرح کرد : دشمن در صدد است ارزشهای انقلابی و اسلامی را ساده و کم اهمیت جلوه دهد، و فتنه یکی از عواملی است که نظام اسلامی از زمان انقلاب اسلامی تا به امروز با آن مواجه بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به نفوذ دشمن در داخل کشور گفت: دشمنان به دنبال پیدا کردن عناصر داخلی است که همگام با اوبوده و خط فکری آنها را دنبال کنند و بتوانند از داخل به انقلاب و ارزشهای دینی ما ضربه بزنند.
دوهندو با اعلام آمادگی کامل سپاه رشت در یوم الله هشت دی تاکید کردند: اگر همه دست به دست هم بدهیم، با یاری خدا در روز هشت دی حماسه ای می آفرینیم و به دشمن درس بزرگی  خواهیم  داد.
وی در پایان با بیان اینکه حماسه هشت دی باید تا زمان ظهور زنده نگه داشته شود گفت: ملت ایران و به خصوص استان گیلان، گوش به فرمان ولایت هستند و در هشت دی با حضور گسترده خود در میدان شهدا ذهاب رشت این بصیرت را بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه