مسئول سازمان بسیج مداحان گیلان در گفتگو با 8دی:

کارگاه آموزشی بسیج مداحان گیلان با حضور حاج سعید حدادیان برگزار شد+ تصاویر

در این دوره که صبح دیروز برگزار شد اعضای حلقات الذاکرین بسیج مداحان استان گیلان نیز در این کارگاه آموزشی یک روزه شرکت نمودند .

کارگاه آموزشی بسیج مداحان گیلان با حضور حاج سعید حدادیان برگزار شد+ تصاویر

محمد پور اسماعیلی مسئول سازان بسیج مداحان گیلان در گفتگو با ۸دی اظهار داشت: کارگاه آموزشی ویژه اعضای حلقات الذاکرین بسیج مداحان گیلان با حضور حاج سعید حدادیان از مداحان برجسته و انقلابی کشور در مجتمع فرهنگی میرزا کوچک خان چمخاله برگزار شد.

وی افزود: در این دوره که صبح دیروز و به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام برگزار شده بود اعضای حلقات الذاکرین بسیج مداحان استان گیلان نیز در این کارگاه آموزشی یکروزه شرکت کرده بودند و این کارگاه با حضور استاد حاج سعید حدادیان برگزار شد.

پوراسماعیلی فومنی ادامه داد: در این دوره حاج سعید حدادیان مداح انقلابی اهل بیت(ع) در خصوص چگونگی عینیت بخشیدن به دو مقوله تولی و تبری در سبک و شیوه ی مداحی و وظایف یک مداح انقلابی و ولایی و بابصیرت در برخورد با موضوعات و مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی روز جامعه نکات ارزشمندی را بیان کردند.

مسئول بسیج مداحان استان در پایان گفت: این کارگاه به همت سازمان بسیج مداحان گیلان و هیات رزمندگان اسلام استان صبح دیروز و با استقبال خوب ذاکرین و مداحان انقلابی استان، در مجتمع فرهنگی رفاهی میرزاکوچک چمخاله لنگرود برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه