عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با 8دی:

کنگره آمریکا عواقب رفتار های خود را بسنجد / آمریکا همچنان غیرقابل اعتماد است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کنگره آمریکا باید عواقب رفتار های خود را بسنجد تا مجددا موجب خسران خود و مردمشان نشود.

کنگره آمریکا عواقب رفتار های خود را بسنجد / آمریکا همچنان غیرقابل اعتماد است

ولی الله نانواکناری در گفتگو با خبرنگار ۸دی تحریم های آمریکا علیه ایران را بازی تکرای غرب علیه ایران برشمرد و اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه اتحادیه اروپا و آمریکا بار اول نیست که رقم می خورد و یک بازی تکراری است.

وی با تاکید بر اینکه در آینده نیز چنین اقدامات سوئی از آمریکایی ها دیده خواهد شد، افزود: برای نتیجه گیری در اقدامات بعدی آمریکا باید دید که ترامپ موضعش در خصوص ایران چگونه خواهد بود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مواضع کلی آمریکا در خصوص ایران تاکنون بدون تغییر بوده است، گفت: بعید می دانم که رئیس جمهوری جدید آمریکا ناخردمندانه تصمیم بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: شاید آمریکایی ها نسبت به تعهداتی که با ایران بستند بر سر عقل آمدند و به تعدات خود عمل کردند.

نانواکناری به مواضع کنگره آمریکا نسبت به واگذاری بوئینگ به کشور نیز واکنش نشان داد و گفت: کنگره آمریکا باید عواقب کارهای خود را بسنجد و سپس نسبت به رفتار های خود فکر کند.

وی با اشاره به اینکه در بین آنها عاقلانی نیز حضور دارند تا کمکشان کنند، گفت: با توجه به سابقه ای که آمریکا از خود در مقابل با ایران نشان داده باید گفت که این کشور باز هم قابل اعتماد نیست.

این نماینده مجلس با اعلام اینکه آمریکا باید از گذشته خود درس بگیرد، اظهار داشت: آمریکا نباید زیان هایی را که در سال ها و دوره های ماضی برای خود و مردمانش بوجود آورده را دوباره تکرار کند و موجب خسران شود.

tvdn,k ;khv

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
نماینده محترم!چند بار سخنان شما را خواندم. پیشنهاد می کنم خودتان هم آنچه فرموده اید مروز کنید.فقدان انسجام و تحلیل در سخنان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس که کمسیون تخصصی سیاست خارجی جمهوری اسلامی هم هست پذیرفتنی نمی باشد.
در حاشیه