نماینده مردم بابلسر در گفتگو با 8دی:

اقدام اروپا شک برانگیز است / با وجود سفارتخانه ها بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در ایران چه لزومی دارد؟

نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: با وجود سفارتخانه کشورها در ایران داشتن دفتر اتحادیه اروپا چه لزومی دارد؟

اقدام اروپا شک برانگیز است / با وجود سفارتخانه ها بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در ایران چه لزومی دارد؟

ولی الله نانواکناری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، اتحادیه اروپا را یک تشکل سیاسی در اروپا برشمرد و اظهار داشت: داشتن دفتر اتحادیه اروپا در ایران در نگاه نخست با سوالاتی همراه است.

وی با بیان اینکه اکثر کشورهای اروپایی در ایران سفارتخانه دارند، افزود: اکثر کشورها در ایران سفارتخانه دارند و تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران ابهاماتی دارد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی اقدام اتحادیه اروپا را دارای شک و شبهه برشمرد و گفت: با توجه به اینکه همه‌ی کشورها در ایران دفتر دارند، آیا لزومی دارد که اتحادیه اروپا نیز در کشور دفتر داشته باشد؟

نانواکناری با اعلام اینکه کشورهای اروپایی در کنار داشتن سفارتخانه رابطه متقابل نیز نسبت به یکدیگر دارند، اظهار کرد: کشور های اروپای در زمینه سیاسی، اقتصادی و تجاری با ایران رابطه دارند و روز به روز این رابطه ها بیشتر می شود و تاسیس دفتر این اتحادیه سوال برانگیز است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا با داشتن دفتر چه موضوعی را می خواهد دنبال کند، تصریح کرد: اگر قرار است رابطه های اقتصادی و غیره در کشور برقرار باشد و افزایش دارد سفارتخانه های کشور ها این موضوع را دنبال خواهند کرد و اتحادیه اروپا باید هدفش از ایجاد دفتر در تهران را اعلام کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه