کدام نهادهای ایرانی در بسته دهم تحریم‌های اروپا علیه روسیه قرا گرفتند؟

اتحادیه اروپا در بسته دهم تحریم‌های خود علیه روسیه، نام چند نهاد و شرکت ایرانی را به بهانه حمایت نظامی از مسکو در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

کدام نهادهای ایرانی در بسته دهم تحریم‌های اروپا علیه روسیه قرا گرفتند؟

به گزارش هشت‌دی، به نقل از پایگاه النشره، اتحادیه اروپا در بسته جدید تحریم‌ها علیه روسیه، نام چند نهاد و شرکت ایرانی را به بهانه حمایت نظامی از مسکو در فهرست تحریم قرار داده است.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام اتحادیه اروپا در دهمین بسته تحریم‌ها علیه روسیه، نهادها و شرکت‌هایی که در حمایت از صنایع نظامی روسیه در جنگ اوکراین مشارکت دارند، در فهرست تحریم‌ها قرار گرفتند. نیروی هوافضای سپاه پاسداران، سازمان جهاد خودکفایی سپاه، صنایع هوایی شاهد، صنایع هوایی قدس، شرکت پرآور پارس و شرکت اوج پرواز ما دو نفر از جمله شرکت‌ها و نهادهای ایرانی هستند که به بهانه حمایت نظامی از روسیه در فهرست تحریم‌های جدید اروپا علیه مسکو قرار دارند.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نخستین سالروز آغاز جنگ اوکراین، با دهمین بسته تحریم‌ها علیه روسیه موافقت کردند. بر اساس این گزارش، نماینده سوئد در اتحادیه اروپا گفت که کشورهای عضو این اتحادیه با بسته جدید تحریم‌ها علیه روسیه موافقت نمودند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه