جوابیه اداره صنعت، معدن و تجارت شفت به 8دی:

نانواداران شفتی با رضایت قلبی به ستاد اربعین کمک کرده‌اند

اداره صنعت، معدن شفت ضمن جوابیه ای ادعا کرده است آرد دریافتی از نانواداران برای اربعین با رضایت قلبی آنها بوده است.

نانواداران شفتی با رضایت قلبی به ستاد اربعین کمک کرده‌اند

به گزارش هشت دی، رئیس اداره‌ی صنعت معدن و تجارت شهرستان شفت، در واکنش به انتشار خبری با عنوان «دریافت آرد‌ زورکی برای زائران‌اربعین از نانواها /ملت‌ایران سخاوتمندتر از آن هستند که اینگونه نذری بدهند» جوابیه ای به شرح زیر صادر کردند:

مدیر محترم خبرگزاری ۸دی

سلام علیکم

احتراما در پی درج خبر منتشره به نقل از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شفت در آن خبرگزاری مبنی بر کسر سهمیه نانوایان شهرستان با دستور حکومتی فرماندار محترم جهت کمک به ستاد گرامیداشت مراسم اربعین حسینی به اطلاع می رساند این امر به هیچ وجه با دستور حکومتی فرماندار نبوده و کمک های اهدایی از سوی نانوایان که از پیروان راستین اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) و از مشتاقان حرمین شریفین می باشند با رضایت قلبی و کتبی خود نانوایان هر ساله جمع آوری و به ستاد اربعین حسینی تحویل می گردد. فلذا خبر منتشر از سوی آن سایت قویا تکذیب می شود.

محمد شادفرد

اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شفت

پاسخ هشت دی:

خبر منتشر شده مورد بحث، مصاحبه هایی از نانواداران شفتی و دو تن از مسئولان این شهرستان است و نظر شخصی مسئولان هشت دی نمی باشد و اسناد این مصاحبه در دفتر این پایگاه خبری موجود است. امیدواریم مسئولان محترم شفت، به جای دادن تکذیبیه، رضایت قلبی مردم را جلب کنند.

%d8%ac%d9%88%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa-%d9%85%d8%b9%d8%af%d9%86-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%b4%d9%81%d8%aa

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه