مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه:

مدالهای کسب شده نسبت به سالهای گذشته قابل تحسین است!

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، بدون اشاره مصداقی به مسابقاتی خاص، میزان مدال کسب شده ورزشکاران را قابل تحسین خواند.

مدالهای کسب شده نسبت به سالهای گذشته قابل تحسین است!

به گزارش ۸دی، مسعود رهنما پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه‌ی امروز شهر رشت، موفقیت‌های جامعه ورزشی استان را (در را بازی های المپیک و پارا المپیک) در نتیجه‌ی فصل الخطاب قرار دادن رهنمودهای نماینده‌ی ولی فقیه در استان اعلام کرد و اظهار داشت: ورزش عامل موثر سلامتی جامعه است همانطور که مقام معظم رهبری بارها پیام‌های محبت آمیزی را به ورزشکاران داده‌اند و تحصیل، تهذیب و ورزش از مهم‌ترین گزینه‌های مورد بحث‌شان بوده است.

رهنما با بیان اینکه موفقیت افراد به میزان تلاششان بستگی دارد افزود: اداره‌ی کل ورزش و جوانان گیلان با بهره‌مندی از رهنمودهای آیت الله قربانی و حمایت‌های استاندار محترم، تلاش‌های ورزشکاران و مربیان زحمتکش، از ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید به موفقیت های بسیاری دست یافته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان بدون اشاره مصداقی به مسابقاتی خاص، تعداد ورزشکاران و میزان کسب مدال را در مقایسه با سالهای گذشته قابل تحسین خواند و گفت: در این دوره، بانوان ما نیز توانستند در دیدارهای آسیایی، ملی و بین المللی با حفظ ارزش های اسلامی بسیار موثر عمل کنند و با مقام‌های قهرمانی و کسب مدال‌های رنگین باعث افتخار استان و کشور شوند.

وی برنامه محوری و قانون مداری را از راهکارهای اداره ورزش خواند و تصریح کرد: افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته، برگزاری جشنواره‌ها و حمایت‌های خیرین و دعای مردم و همچنین تصمیم‌های صورت گرفته در دیدارهای آیت الله قربانی که سفارش به ورزش را امر به معروف خواندند در این موفقیت‌ها بسیار ثمر بخش بوده است. همچنین افزایش ۲۵ درصدی تعداد برگزیدگان تیم‌های ملی  تاثیر چشمگیری داشته است.

رهنما تعداد باشگاهها و سالن های ورزشی را تا پایان سال ۹۴ قریب به ۷۵۰ باشگاه اعلام کرد و این امر را که برای نخستین بار در استان اتفاق افتاد از برکات دولت امید خواند.

وی همچنین از آغاز به کار نخستین خانه‌ی کشتی در فومن خبر داد و در ادامه گفت: تعداد مدال ها در این دوره افزایش ۲۰ درصدی داشته است همچنین افتتاح سالن ۶۰۰۰ نفری شهدای رشت نیز از دیگر موفقیت های این دوره ی اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
آقای رهنما! کم شدن مدال ها از کی تا حالا قابل تحسین شده؟ تا جایی که ما می دونیم در المپیک و پارا المپیک تعداد مدالهای ما کم شده
ثارالله
فصل الخطاب فقط مخصوص اوامر رهبری است آقای رهنما.... بسه دیگه این همه ...
در حاشیه