نماینده آستارا در گفتگو با 8دی مطرح کرد؛

اعتراض تعدادی از نمایندگان گیلان به انتخابات هیأت نظارت/ منتظر نظر نهایی کمیسیون آیین نامه مجلس هستیم

نماینده‌ی مردم آستارا در مجلس از اعتراض تنی چند از نمایندگان گیلان به نتیجه انتخابات هیات نظارت بر شوراهای گیلان خبر داد و گفت: نمایندگان منتظر نظر نهایی کمیسیون آیین نامه مجلس هستند.

اعتراض تعدادی از نمایندگان گیلان به انتخابات هیأت نظارت/ منتظر نظر نهایی کمیسیون آیین نامه مجلس هستیم

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا اظهار داشت: با توجه بر اینکه انتخابات مجمع قبل از انتخابات هیات مرکزی نظارت در تهران صورت گرفته، چند تن از نمایندگان گیلان نسبت به این موضوع به کمیسیون داخلی شوراها شکایت کرده اند و معترض هستند.

وی با بیان اینکه منتظر نظر نهایی کمیسیون آیین نامه مجلس است، افزود: اگر کمیسیون، انتخابات گیلان را صحیح بداند، ما مطیع قانون هستیم و این انتخابات را نیز قبول می کنیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر اینکه اگر کمیسیون این انتخابات را باطل اعلام کند، مجددا انتخابات را برگزار خواهیم کرد، ادامه داد: مجمع نمایندگان گیلان برای اهتمام امور استان و رفع معضلات تعاملی با یکدیگر فعالیت می کنند و جناح بندی سیاسی در آن مجمع جایی ندارد.

داداشی با اشاره بر اینکه در اظهارنظر های استانی لیست امید، اصلاح طلب و اصوالگرا لحاظ نمی شود، افزود: نمایندگانی که فعلا رای آورده اند نیز به چشم اینکه مربوط به لیست یا جناح باشند رای نیاورده اند بلکه بر اساس رفاقت و تعامل سایر نمایندگان رای آورده اند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه