فرمانده‌ی نیروی انتظامی گیلان:

پلیس در مبارزه با قاچاق کالا با معضل بیکاری جوانان مقابله می‌کند

فرمانده‌‌ی نیروی انتظامی گیلان گفت: ماموریت پلیس در راستای منویات مقام معظم رهبری در این حوزه، حمایت از اصناف در امر مبارزه با قاچاق کالاست.

پلیس در مبارزه با قاچاق کالا با معضل بیکاری جوانان مقابله می‌کند

به گزارش ۸دی، همایش پلیس، امنیت، اصناف صبح امروز چهارشنبه در سالن اجتماعات خاتم الانبیای رشت و با حضور معاونین استاندار، اعضای مختلف اصناف، اماکن و کادر نیروی انتظامی استان گیلان و همزمان با هفته ناجا برگزار شد.

در این مراسم، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و شهدای اصناف و همچنین ۴۴۴ شهید نیروی انتظامی بر مشارکت هرچه بیشتر  اصناف در ارتقای امنیت اجتماعی به کمک نیروی انتظامی تأکید کرد.

وی افزود: از اهداف اصلی پلیس امنیت و آرامش است. این امنیت و آرامش باید به گونه‌ای باشد که چرخه‌ی اقتصاد کشور بچرخد زیرا اگر خللی در این چرخه اتفاق بیفتد، بر امنیت و آرامش کشور تاثیر منفی خواهد گذاشت.

میرحیدری یکی از مهمترین دغدغه‌های جامعه که غالب خانواده ها با آن در گیر هستند و از آن رنج می‌برند را مسئله‌ی بیکاری خواند و اظهار کرد: ماموریت پلیس در راستای منویات مقام معظم رهبری در این حوزه، حمایت از اصناف در امر مبارزه با قاچاق کالاست.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان خطاب به اصناف اظهار کرد: عرضه‌ی اقلام بیگانه‌ی بی کیفیت که نوعی بی‌حرمتی به مردم تلقی می‌شود، جای دسترنج تولیدکنندگان داخلی را در بازار گرفته است.

وی تأکید کرد: انتظار پلیس همکاری اصناف است و نقشی که در این حمایت مجموعه‌ی اصناف خواهند داشت سرمایه‌ی بزرگی به ما می‌دهد ضمن اینکه اصناف در حفظ سلامت جامعه بسیار تاثیر گذار هستند.

میر حیدری در پایان گفت: اگر نمی‌خواهیم مدیون آیندگان شویم نگذاریم که چهارچوبهای تعیین شده در حوزه های مختلف شکسته شود گفت: در این همایش  از نیروهای مختلف امنیتی با حضور سردار فرماندهی ناجا و همکارانشان از نیروهای مختلف انتظامی و موسسات حفاظتی که درراستای کار پلیس مشغول به فعالیتند تجلیل صورت گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه